2010. október 1., péntek

Kimerítő nap

A mai nap nagyon elfáradtam (changeover - várom az ötleteket röviden magyarul hogy lehetne mondani :) )
Szóval az utóbbi nap szabadnap volt, előtte meg 2x is előbb végeztünk, mint ahogy kellett volna, ma pedig még 10-15 perccel túlóráztunk is, és nagy volt a hajtás. Hát jól el is fáradtam... És este még felszolgálni is kellett, ráadásul annyi vendég van a hétvégére, hogy kevesen voltunk arra, hogy kettesével szolgáljunk fel, ezért én egyedül maradtam pl. (mert akivel szolgáltam volna, el kellett, hogy menjen, mert szükség volt rá a konyhában, aztán egy másik asztalnál felszolgált ő is) Szóval így ott maradtam egyedül a vendégekkel, na meg idevinni, odavinni, összeszedni, felszolgálni, kiszedni, leszedni... és még szóval tartani a vendégeket is... lemerült az elem a végére.
Délután azért elmentem egyet sétálni :) jól esett nagyon! Most Lynton irányába mentem, nem a tengerpart felé, ez az úgy nem olyan meredek. Lehet majd rászánom magam, hogy eljárjak futni, és akkor errefelé fogok, mert itt még lehet is futni, nemcsak sétálni :) Jó párás volt a levegő, mert szinte egész nap esett az eső! De képzeljétek, délutánra megint kisütött a napocska! Úgy örültem neki! :) (Mondjuk kb. csak 5 percre, de megmutatta magát!)
Ma az ablakomból néztem a naplementét, nagyon szép volt, de képet nem tudtam csinálni, mert nem adta vissza jól a gép, meg a fény miatt nem jöttek ki a színek sem, szóval ezt most nem tudom sajnos megosztani veletek. Egyébként mindig délután süt be az ablakunkon a nap (ha van) és olyan jó mindig munka után arra belépni a szobába, hogy világít az egész!

Na a képekkel kapcsolatban arra jutottam, hogy bár nagyon-nagyon tetszik, és jó lett volna, ha meg tudtam volna oldani, hogy ide szúrjam be a képeket (mert nagyon jól néz így ki), DE sajnos mindig rengeteg idő, és általában szenvedek vele, nem is tudom feltölteni, szóval linket fogok megadni, amire ha rákattinotok meg tudjátok nézegetni őket! (Persze megjegyzést írhattok ide, ha lesz a képekkel kapcsolatban, de egyelőre ez lesz a megoldás.)

Szóval sikerült feltöltenem képeket még az 1. szabadnapomon tett kirándulásról, itt láthattok majd a fiatalok közül kettőt (két német lány: Annika és Judy. Annika a konyhán dolgozik, Judy velem a House Team-ben, Annika a szobatársunk).
Hát íme a képek:

http://picasaweb.google.com/lilla.rakosi09/Kirandulas1Szabadnapomon?authkey=Gv1sRgCMaO2oeL6O7p3AE#

Na és sikerült felrakni a tegnapi kirándulásunk képeit is, itt nézhetitek meg:

http://picasaweb.google.com/lilla.rakosi09/LyntonLynmouth#

Remélem sikerül! Ha gond van, írjatok! Puszpusz

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű helyen vagytok... nagyon hálás vagyok ezért... még a buszmegálló is csodaszép :)... jók a képek. Jó volt látni titeket is a képeken :)

    VálaszTörlés
  2. Megnézegettük a képeket Károlykával, és azt mondta, hogy "el kellett volna mennem Lillussal, hogy megsimogassam a lovakat!"
    A legszebb képek mégis azok amin a gyönyörű mosolyod látszik. Szeretném, ha boldog lennél, és ehhez nem elég a gyönyörű táj. (Persze én is szívesebben nézegetném azt az öblöt az ablakomból, mint a parkolót...)
    Gondolunk rád, Isten óvjon! Ágota

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagy örömmel olvasom én is a sorokat! Sokat gondolok rátok...
    A changeover-rel kapcsolatban... hááát nehéz ügy a magyarítás. :D Leginkább a "váltónap"-ot tudnám elképzelni rá. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Zoli! :)
    Köszönöm Ágota! Nagyon igyekszem, és nagyon szeretnék itt is boldog lenni, remélem, ahogy egyre több időt töltök el itt, egyre könnyebb lesz ez is! Károlykát külön puszilom és örültem, hogy leírtad, ami mondott! (Ez mindig sokat jelent nekem, képzeletben ott ültem mellettetek a számítógépnél és hallottam, ahogy mondja...)
    Köszi Ádám! :) Örülök, hogy te is olvasod, és találó magyar szó rá! ;) Köszönöm!!

    VálaszTörlés