2010. október 3., vasárnap

Rövid leszek

Ma vasárnap van... így 3 órát dolgoztunk délután. Elfáradtam... mint már korábban is írtam, jobban megvisel, mint egy teljes nap, mert így egyhuzamban dolgozunk 3 órát. De jó hangulatban telt, beszélgettem az egyik brazil sráccal (ágyneműhúzás közben) meg szórakoztunk egymásikkal, aki a fiatalokkal foglalkozi, de most ott volt VÁLTÓNAP :) (changeover-day), ahol a fiatalok szoktak lenni. (Nekik külön épület van, külön konyha meg minden, a neve BEACON (ejtsd: bíkön) Sokszor járunk át oda takarítani.) Na szóval ennyi. A brazil srác neve Eduardo, aki a fiatalokkal dolgozik, ő pedig Jack. Aztán vacsi volt, majd kórus! :) Nem is tudom meséltem-e, hogy itt is van egy kis kórus, ami összeállt csak úgy magánszorgalomból (egyszer kipróbálták és belelkesedtek rá többen, azóta egy új-zélandi leányó vezeti :) Van rendesen basszus, tenor, alt és szoprán szólam és a fiúk is jó sokan vannak. Szopránban kevesebben vagyunk, mint az altban, de hát van ez így! :) Aztán meg megint röpiztünk egy jót, így este 8-tól. Most ott végeztem és jöttem ide, írni nektek!
Jajj... ma gyönyörűséges naplementét láttam!!! Nem volt a közelben a fényképezőm, így nem tudom majd megmutatni nektek, de hát valami fantasztikus volt!!!! (Épp a kórus kezdetekor, úgyhogy nem tudtam végignézni, amint lemegy, de ott álltam pár percig és csodáltam!)

Na azt hiszem mára ennyi! Talán volt még valami amit meg akartam osztani veletek, de elfelejtettem, majd legközelebb!

Jajj, de! Eszembe jutott valami! Az utóbbi két felszolgáláskor két kellemes beszélgetésem volt! (Tudjátok, midnig görcsölök, hogy nem fogom érteni, nem fogom tudni kifejezni magam, és alig várom, hogy túllegyünk az ebédeken, vacsorákon...) Ami negatívum volt, hogy a tegnapi ebédet és vacsorát egyedül kellett felszolgálnom (így többet kellett ide-oda rohangálni és szóvaltartni a vendégeket közben)... jah, de ezt talán írtam is. Szóval nem örültem neki, és plusz stresszelt a dolog, de a vacsoránál egy bácsival sikerült hosszabban beszélgetnem, a mai ebédnél meg egy nagyon kedves nénivel. Mindketten nagyon türelmesek voltak és érdeklődök, leginkább rólam kérdezgettek, az általános kérdések... De mindig fűztek hozzá valamit, így eltelt az idő. A bácsival még a vacsora után is beszélgettem egy kicsit. (Azaz ő beszélt, de értettem nagyjából, és nagyon kedves volt.) Szóval már vannak kellemes élményeim is a felszolgálással és a beszélgetésekkel kapcsolatban, de ha tehetitek imádkozzatok továbbra is, nagy segítség, és érzem a hatását! ;) És persze KÖSZÖNÖM!

Mára befejezem!
 Puszi

Puszi

9 megjegyzés:

  1. Kezed hogy van?
    Örülök, hogy Isten munkálkodik, sok jó beszélgetést, és gyönyörű naplementéket kívánok!
    És tök jó, hogy van kórus...

    VálaszTörlés
  2. Nekünk is volt kórus :)) Örülök, hogy nem maradtok ki mégsem az éneklésből :))
    Mi is jó sokan vagyunk, 18-an vannak a listámon, plusz én ;)
    Lesz sálunk is (lányok), meg egyen-nyakkendőnk (fiúk)!
    Azért hiányoztok... tényleg!

    VálaszTörlés
  3. Kerilány, nagyon szép helyeken túráztatok, nem semmi a kilátás a hegyekről. Tényleg jó volt látni benneteket is a képeken. Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia Lilla! Örülök,hogy minden rendben veletek és annak is örülök,hogy még "mindig" ilyen lelkesedéssel írsz nekünk! Gyönyörűek a képek amiket feltettél,picit azért irigyellek:)Írtam neked e-mailt a freemaailedre(bár már nem aktuális,de azért elolvashatod!) :) További sok sikert kívánok nektek,és imádkozunk értetek! Vigyázzatok egymásra! Sok puszi,hiányoztok..<333

    VálaszTörlés
  5. Adri voltam az előbb :DD

    VálaszTörlés
  6. Károly diktál: "Szép Lilla! Aludj jól! Ne legyél beteg, legyél jól!"
    Puszilunk! Harmathyék

    VálaszTörlés
  7. Köszi Adri! :) Igyekszünk!
    Köszönöm Károlyka, és Harmathyék!!!! :) Puszi az egész családnak!

    VálaszTörlés
  8. Szia! A 4. b osztály nagyon várja, hogy közelebbi képeket is küldjél magadról, ugyanis megnéztük, hogy hol is vagy.
    Puszi: Anya

    VálaszTörlés
  9. Hát Lilla, örömmel olvastam az alkalmi magyarításomat a szövegben! :)
    Persze nem ez a lényeg. :)
    Látod, a zene mindehova elér. :P :)

    VálaszTörlés