2010. szeptember 30., csütörtök

2. szabadnap :) Barnstaple, Lynton, Lynmouth

Ma volt a második szabadnapom... Jó mozgalmas volt ez is! Bár ma nem aludtam 10 órát :) de majd bepótolom (talán azzal, hogy ma korábban lefekszem).
Szóval reggel mentünk Barnstaple-be vásárolgani. Sikerült is jónéhány dolgot beszerezni, talán 1-2 maradt, amit nem, de remélhetőleg majd az is összejön!
A mai napunkat együtt töltöttük Rékával, így meg tudta mutogatni, mik azok az üzletek, helyek, ahova érdemes menni. Vettem fülbevalót :) nem maradhatott ki, ilyen aranyos virágosat, majd talán valamelyik képen látjátok, meg esőkabátot (az még nem volt eddig, csak egy nagy esőköpenyem, de szerencsére nem kellett használni eddig), ami LILA színű :) és nagyon-nagyon tetszik. (féláron megtudtam venni, le volt értékelve, és egész szupernek tűnik, remélem majd használat után is ezt mondom :p, de légáteresztős, meg fényvisszaverős, szóval látszom sötétben is :) és az anyaga is vízhatlannak tűnik). Így a nagyobb dolgok közül már csak a gumicsizma hiányzik, de azt is nézegettünk már ma. (Nem tetszettek, amit otthon hordtak mindenféle mintás és ilyen-olyan gumicsizmák, de itt kedvet kaptam hozzájuk :) márcsak azért is, mert mindenkinek van, meg hamár majd hordani kell, ne csak ilyen egyszínű zöld-fekete-barna legyen, hanem valami vidám.)
Fúú, megint csapongok, szóval kezdem előről.
Reggel felkeltünk, reggeli, és egy minibusz megy be minden kedden és csütörtökön Barnstaple-be (remélem ezt még nem meséltem), háromnegyed 9-kor indulunk és 12-kor vissza. (Ez ilyen belső szerveződésű dolog, szóval itteni szolgáló visz ki bennünket és kb 8-9-en tudunk kimenni egyszerre, szóval fel is kell iratkozni.) Szóval mentünk vásárolgatni, sokfelé szétnéztünk, mostmár láttam, mit-hol tudok beszerezni, ha nagyon muszáj. Vannak nagyon drága üzletek, de vannak egész elfogadhatók is! Voltunk ilyenben is, olyanban is. De ami elfogadható, ott is minőségi dolgokat lehet kapni.
Aztán mikor visszaértünk megebédeltünk, volt egy kis pihi és utána átmentünk 3-man (Ben, Réka és én) Lyntonba. (Ez ugye kb fél óra séta.) Sokat hülyültünk, így vidám hangulatban telt a délután. Aztán ott van Lynmouth is, egy tengerparti falucska, lesétáltunk a partra (ott vettem az esőkabátot, és ott néztük a gumicsizmákat is), és megint gyönyörködtünk egyet a tengerben! :) Ott csináltunk is pár képet, igyekszem felrakni őket, hogy lássátok! Visszafelé siklóztunk egyet :) itt is van (hasonló mint nálunk), de úgy tudom, ennek a különlegessége, hogy vízzel működik (pontosan nem tudom, nem is értem, és nézzétek el nekem, hogy nem tudok pontos információt adni róla).
Aztán visszasétáltunk és hamarosan vacsi volt. Így el is telt a délután, de ismét egy kellemes szabadnapom volt! :)

(Igyekszem képeket felrakni, de megint szenvedtem vele, úgyhogy meglátom, mikor sikerül, meg mennyit!)

1 megjegyzés: