2010. október 26., kedd

:) Host Team - jó érzés, apró siker(ek)

Hát azt kell mondjam, amennyire tartottam az egésztől, annyira jó! :)
Nagyon fárasztó napom volt ma, pedig még volt egy nagyobb szünetem is a délután, de az este annál pörgősebbre, izgalmasabbra, rohanósabbra sikeredett, de minden ment, mint a karikacsapás. Nagyon hálás vagyok Istennek, érzem és tudom, hogy mindez saját erőből nem ment volna.
Tegnappal kezdem. Délelőtt dolgoztam a saját csapatomban (tehát takarítottam, mert ugye váltónap, és minden segítség elkél, a vendégek meg ugye csak du-n érkeztek, így addig nem nagyon volt tennivaló), azután délben volt egy meeting (megbeszélés), amin összegeztük a hetet, röviden átbeszéltünk, pontosítottunk 1-2 dolgot. Nagyon-nagyon jó kis csapatom van, pörgősek, lendületesek, segítőkészek, kedvesek :) a csapatvezető is!! Rengeteg dolgot csinál a csapatvezetőnk - Caleb, egyébként a dicsőítésvezető, és a warden=főnök fia - és ma meg is kérdeztem, hogy hogy bírja, meg hogy mért nem osztja le jobban a dolgokat, de mondta, hogy szereti csinálni, és egyébként nem fárasztja le annyira. Szóval biztos vagyok benne, hogy nem véletlen, hogy ebben a csapatban kezdtem az 1. Host Team-kedésem, hiszen nagyon sok mindent megcsinál, amit jobban ránk is oszthatna. Szóval nagyon hálás vagyok ezért is. A csapat tagjai még: Andre, Brazíliából, ő a fiatalokkal dolgozik egyébként, nagyon pörgős srác, és mindig kitalál valami hülyeséget :) amit persze ha veszünk, akkor semmit sem lehetetlen itt megvalósítani - majd látjátok a videón is, a gördeszkás jelenet, az ő öltete volt, mi néztünk egy kicsit, de gondoltuk mért ne, és megcsináltuk! :) ŐRÜLTEK vagyunk! :) Sokminden őrültségben benne van itt az ember, és jóóó! :) Nem negatív őrültségek... Aztán Lea, ő egy német lány, de régóta itt van már, és nagyon jól beszél angolul, egyébként nagyon jó szervezőkészsége van, és ő is mindig pörög és csinálja és egyebek, szóval ő a 2. személy a csapatban, aki még nagyon sokmindent csinál/vállal. Lea egyébként a Kitchen Team-ben dolgozik (konyhán). Aztán van Frieda, egy másik német leányzó. Őt nagyon-nagyon szeretem, annyira kedves és megértő, és együttérző, segítőkész és türelmes... nem is tudom rendesen leírni nektek. Egyébként velem együtt dolgozik a House Team-ben. Szóval így vagyunk 5-en.
Vannak mellettünk még Chaplain-ek, akik ilyen lelki vezetők, segítők egy-egy adott hétre/kurzusra (a vendégeknek, de velük is szoktuk megbeszélni 1-1 nap dolgait, ők is segítenek nekünk a felszolgálásban is meg figyelni, hogy hol-mire van szükség). Őket is nagyon jókat kaptunk, egy idősebb házaspár, de tele szeretettel, békével, odafigyeléssel, nagyon-nagyon kedvesek ők is!
Na visszatérve a tegnapi napra, a meeting után ebéd volt, majd 4-kor beindult az élet, ja de ezt lehet írtam tegnap, akkor bocs.
Szóval 4-5-ig voltam beosztva Cases-re, ami azt jelentette, hogy a vendégeket fogadtuk a recepción, és segítettünk a csomagjaikat felvinni a szobába, illetve segítettünk nekik megtalálni a megfelelő szobát (mint említettem az elején, kész labirintus ez a ház, úgyhogy elkelt a segítség ilyen téren is). Nagyon pozitív élményeim voltak ezzel kapcsolatban is, rengeteg kedves emberrel találkoztam, mindegyik mosolygott szinte és köszönte a segítséget (ami nekünk természetesnek tűnt). Aztán volt egy kis pihi, ekkor jött a váltás, másik 2 ember, aztán vacsora. Izgalmasak az étkezések, mert 140 ember egy helyen... egy asztalnál alap esetben 10 ember ül, most 12 és az egész étkező televan emberekkel, izgi, ugyanakkor eddig egész gördülékenyen ment minden.
Este volt egy bemutatkozó est, ahol levetítették a kis videónkat, meg egy másikat, ami a Community (közösség)-ről szól, röviden kik is vagyunk, mi zajlik itt, ilyesmi.
Ma a reggeli után előadások voltak (amin kicsit rosszul éreztem magam, mert bár próbáltam nagyon koncentrálni meg figyelni, nem adott túl sokat, mert nem nagyon értettem... :( emiatt kicsit feszült voltam, és megint kicsit alább hagyott a lelkesedés, de aztán szerencsére túllendültem rajta.) Aztán teát-kávét szolgáltunk fel 11 körül, ekkor volt egy fél órás szünet, majd ismét előadás, aztán ebéd. Ebéd után volt a szokásos Midday Prayer (imaalkalom), aztán Caleb közölte, hogy van egy pihi du-nunk egészen vacsoráig. Hát nagyon boldog voltam, mert még kellett kicsit készülnöm az esti Christ in Quiet-re. (Ez egy olyan 15-20 perces alkalom, amikor a vendégek a Chapel (kápolna) - ban elcsendesedve imádkozhatnak, vagy elmélkedhetnek (ez nem kötelező), minden este van egy, ez be lett osztva, hogy melyik este ki csinálja, így a mai jutott rám. Szóval aztán még du-n találkoztunk Calebbel és Lea-val, mert holnap Games Evening lesz, ami azt jelenti, hogy játékos estet szervezünk a vendégeknek (csapatokra osztuk őket és mindenféle vidám versenyfeladatokat végeztetünk velük, erről részleteket talán holnap vagy később). Aztán vacsora, majd International Evening (nemzetközi est), amin énekeltünk a kórussal, ami nagyon jól sikerült, illetve előadtuk ismét (még jó párszor elő is fogjuk) a pantomimet, aminek minden alkalommal nagy sikere van. (Most még plusz pont témába is vág a dolog.) Aztán volt egy kis idő előkészülni a Christ in Quiet-re, mert volt egy félórás tea-kávé szünet. Ez is a vacsora alatt derült kis, hogy nem a szokásos helyen kéne tartanom (a kápolnában) hanem az Octag-ban  - ez a nagy konferencia terem, ahol az előadások, esti alkalmak vannak. Szóval ez is meglepetés szerűen ért, de nem volt gond vele. Az ok az volt, hogy van egy mozgássérült hölgy tolókocsiban és szeretett volna részt venni rajta, a kápolna pedig az  van és nem tudott volna feljönni. Az este nagyon jól sikerült, a többiek elmondása szerint :) (nem magamat dicsérem) de nagyon jól esett, mert kicsit izgultam előtte. Egyébként abból állt az egész hogy zenét kellett választanom (rengeteg cd van a Music Office-ban  - zeneiroda, úgyhogy nem volt nehéz annyira) meg verset és/vagy igeverset a Bibliából, ami akarok, teljesen szabadon választható volt - persze angolul, hogy értsék. Mivel a téma Power of the cross, így Jézus kereszthalálát választottam (Márk 15:33-) és olvastam fel a közepén - ettől tartottam kicsit, hogy mennyire lesz gázos a kiejtés, de ehhez is kértem segítséget, meg gyakoroltam, szóval igyekeztem felkészülni rá a tőlem telhető lejobban, és pozitív visszajelzést kaptam :), illetve a végén a mennybemenetel (ezt Lukács végéből). Szóval boldogan zárult a nap! :) Mindenki elégedett volt mindennel!
Na azt hiszem mára ennyit! :) Köszönöm a türelmeteket, ha a végére értetek :P és köszönöm, hogy megoszthattam veletek!

2 megjegyzés:

  1. Jupííí, majd itthon beindítunk egy ilyen nemzetközi csoportot :D
    Egy dolgot hiányolok, nem érzem még mindig, hogy felszabadult lennél... jól érzem?

    VálaszTörlés
  2. Fuu.. ennyire atmegy, igy szovegen keresztul is?! Igen, valoban... bar vannak idoszakok, mikor tudok felszabadult lenni, de nem sok, azert igyekszem, de nem konnyu igy felszabadultnak lenni (ertem itt ismet a nyelvi gorcsoket, felelmeket... persze folyamatosan azon vagyok, hogy lekuzdjem oket, es egyre jobb, de meg idobe telik, ugy erzem...).

    VálaszTörlés