2010. október 8., péntek

Költözök! :( És egy kimerítő nap... Holnap viszont SZABAD :)

Kimerítő nap... hogy is volt magyarul?! Váltónap?! Szóval jah.. nagy volt a hajtás, már délre nagyon elfáradtam, de aztán délután előbb fejeztük be, szóval végülis jó volt, de ha tudom előre, hogy még marad időm, nem hajtok annyira. Na mindegy! Szóval jól leszívta az energiámat, de holnap szabadnap!!!! Vééégre! :) Most 9 napot dolgoztam végig, mert ha emlékeztek, múlt héten elcseréltem a szombatit, csütörtökre, merthogy bementünk Barnstaple-be. És mivel a mostani megint szombatra esett, ezért több mint egy hetet dolgoztam most egyfolytában. Úgyhogy már ideje volt, hogy legyen egy pihi nap, de csak eljött! :P
A költözés... Hát igen, kaptunk levelet (Réka is), hogy át kell költözünk egy másik szobába. Ez egyszemélyes... viszont! Sok hátránya van... :( Nagyon pici, nem is szép (egy régi házikóban vannak ezek az egyszemélyes szobák) közösségi wc és fürdőszoba van (amíg itt saját volt a szobához) és egy pici ablak van a szobán, amiből a bokrokat látom (szóval a gyönyörű kilátás is elveszik...) De hát ez van! Ez a következő lépcsőfok. (Elvileg minél tovább maradunk, annál jobb, és elvileg ez jobb, mint az "osztottszoba" tehát, hogy külön lakrészed van, de itt most nagyon nem szerettünk volna átköltözni, de sajnos nincs választási lehetőség. Pár hét, vagy 1-2 hónap múlva talán egy sokkal jobb helyre megyünk! :) ) Szóval ennyi, ami a költözést illeti. Illetve csak annyi még hozzá, hogy emaitt kicsit alábbhagyott a lelkesedésem, és ma nem voltam olyan mosolygós (nagyon nem tetszik az a szoba), de talán megbékéltem vele és elfogadom, hogy ennek most így kell lennie.
Hmhmm... mit is írjak még?!
Ma délután is elmentem egyet sétálni, gyönyörűen sütött a nap, és melegített... :) Aztán túlestünk a vacsorán, és volt a bemutatkozó est (ezen nem kötelező résztvennünk, de megkértek a szolgálók, hogy a kórus énekeljen, így ezt tettük.. már nem én vezettem! :) ) Majd kimentünk az udvarra (csak az épületben lévő lámpák világítanak, az udvaron és az úton sincs világítás). Gyönyörűen lehetett látni a csillagokat az égen. Szintén fantasztikus élményben volt részem (eddig még sosem mentem ki este, vagy legalábbis csak egyik épületből a másikba át, és nem néztem föl az égre...) Hatalmas területen rengeteg apró pötty... :) Még a tejútat is lehetett látni... Szóval mai szépélményem ez volt! :)

Ami a betegséget illeti, ma egy picit jobban éreztem már magam, de nem tudom meddig fog tartani, mert ebben a szeles időben nem gyógyul olyan hamar az ember (legalábbis gyorsan visszaeshet) Azért igyekszem sok gyümölcsöt enni, teát inni, szóval kúrálom magam! ;)

Egy kis kép ajándék :)

RÓLAM sok, meg Rékáról és Benről is néhány :)

http://picasaweb.google.com/lilla.rakosi09/KepekRolamLeginkabb?authkey=Gv1sRgCOjcx_LzrP--8QE#

Na és még néhány! :) Ígértem, hogy amikor felsétáltam a keresztekhez (Crosses), készítettem fotókat! Hát íme ezeket is megmutatom most:

http://picasaweb.google.com/lilla.rakosi09/Crosses?authkey=Gv1sRgCJKLi-Luzb7TngE#

Sok-sok pussz

2 megjegyzés:

  1. Ma lesz az ifjúsági istentisztelet... Izgulnék, ha Anna nem rontotta volna el a gyomrát. Hajnali fél négy óta kisebb megszakításokkal hányt. Így most már nem izgulok.
    Jobbulást kívánok és kérek a betegségedre!
    Sajnálom, hogy kikerültetek a szép panorámájú szobából. Bízzunk benne, hogy ettől csak jobb jön hamarosan.

    VálaszTörlés
  2. Hmm... szegénykém! :( Jobbulást kívánok Annának!
    Gondolatban ott leszünk veletek délután! ;) (Bár én pont abban az időszakban dolgozom a mai 3 órámat, de lehet pont ezért fogok sokat járni a fejemben! ;) ) Áldott alkalmat kívánok!!

    VálaszTörlés