2010. október 5., kedd

Húú... sokminden :)

Kedveseim!

Tegnap nem írtam, mert nem történt semmi különös, ma viszont annál több.
Ma is volt international evening (nemzetközi est) - nem tudom írtam-e már róla, de kb. heti 2x van, merthogy vannak vendégek itt hétközben, meg hétvégén újak, szóval mindenkinek el kell énekelni, meg kell mutatni, mit tudunk, és szervezni nekik egy estet, ahol mi szolgálunk mindenfélével, merthogy nemzetközi szolgáló közösség vagyunk - szóval ma is volt egy, és énekeltem magyarul a Jöjj, itt az idő, hogy dicsérd kezdetű dalt (6-an 6 különböző nyelven énekeljük 2-2 soronként, a refrént angolul együtt) illetve pantomimeztem: itt is előadtuk A bábu című pantomimet, nagy sikert aratott, mondták, hogy tele van erővel és fantasztikus! Éééés KÓRUS-t vezettem! :D Nekem kellett vezényelnem, mert ma volt egy koncert valahol, ahova 5 fiatal elment, és pont azok, akik értenek ilyesmihez, így fel lettem kérve (Réka által, merthogy beajánlott, hogy én tudnám csinálni, emiatt ne vegyük ki a programból) úgyhogy kicsit furán éreztem magam, meg tartottam tőle, de nem volt gond, hála Istennek! :) Szóval jól elfáradtam, de beindult itt is ezen a téren is a szolgálóélet! :) Úgyhogy örülök, és jól érezem magam, hogy hasznos vagyok, hogy Istent dicsőíthetem íly módon is!
Nem meséltem még, hogy készítettek rólam (rólunk) fotót! Merthogy, képzeljétek, van a házban egy ilyen fotógaléria, ahol kintvannak a szolgálók fényképei (fekete fehérben, beüvegezve/keretezve, kb 6-7 ember egy nagy keretben) és nagyon jól néz ki - fekete-fehér képek, de itt a természetben készültek, az udvaron és nagyon szépen meg vannak csinálva. Szóval rólunk is csináltak, így hamarosan mi is kikerülünk oda! :) Izgi!
Jajj igen, tudom, tartozom még nektek, hogy hogy néz ki a ház belülről, meg a szoba, meg ilyesmi... ígérem, egyszer készítek róluk, na meg felkerülnek! :)

Fúú, most hirtelen ennyi! :)

puszpusz

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóóóó! Énekeltél, pantomimeztél, karvezettél... benne a sűrűjében. Nagyon jó, hogy hogy ilyen intenzíven szolgáltál!
    Hálás vagyok, hogy Isten meghallgatta az imádságainkat!

    VálaszTörlés
  2. Gyakorolj sokat, és Te leszel a kórusvezető helyettesem, ha hazajössz :))

    VálaszTörlés
  3. Már most az! :D
    De kottákat majd inkább mástól kér! :D

    VálaszTörlés