2010. október 19., kedd

Hajajj... bocsánat!

Szóval most láttam igazából, hogy már 4 napja nem írtam nektek.. ne haragudjatok! Mindig halasztgattam, mert nem történtek velem mostanában olyan érdekes dolgok, ami miatt ne tudtam volna megállni, hogy ne írjak. De beszámolok azért az elmúlt napok eseményeiről is!
SzabadnapOK -
Szombaton volt egy, ami leginkább alvással telt, mármint a fele. Aztán Rékával átmentünk Lyntonba és Lynmouthba, ott nézelődtünk, beszélgettünk a tengerparton egy nagyot, na meg sétáltunk. Nagyon jó volt! :)
Délután megnéztük a Shrek 1-et! :) Aztán nem is tudom már mivel, de eltelt a délután...
Másnap vasárnap volt, istentisztelet, majd munka délután-este (3 óra, most megint a konyhán voltam, de teríteni kellett, meg előkészíteni ezt-azt, aztán vacsi után megint mosogatni, de ez most sokkal jobb volt, mint a múltkor). Na munka közben ki kellett lógnom egy kicsit, mert megkértek, hogy adjuk elő a pantomimet. Erről jut eszembe: Réka volt olyan kedves és feltette a videót, így aki még nem látta, és érdekli, itt megnézheti:
http://www.youtube.com/watch?v=PZ5hWaG2e-s
Szóval aztán a hétfőn nehéz nap volt, de mégse! :) Szerencsére annyira nem fáradtam el.
Aztán ma meg megint szabadnap! :) Így jött ki, de jó volt! :) Ma bementem Barnstaple-be, de túl sok mindent nem vettem, csak egy órát (karóra) meg levendulát, hogy jó illat legyen a szobámban! :) Jó is, már most érzem! :)
Ma volt egy megbeszélésünk, a Host Team-mel (ez egy olyan csapat, akik a vendégeknek szervezik a különböző programokat, és a tagjai mindig változnak). Ha emlékeztek (és én is jól emlékszem) talán említettem Réka kapcsán. Hát nekem most jött el az időm! :) Mármint engem a jövő hétre osztottak be. Nagyon izgalmasnak ígérkezik minden szempontból. Először is 140 vendégünk lesz (ami rengetegnek számít), szóval lesz dolgunk. Ilyenkor nem csak a programok szervezése a feladat, hanem kapcsolattartás-létesítés a vendégekkel (arra a hétre). Ja igen, és nem teljes egy hét, csak hétfőtől péntekig, de elég az. Viszont a jó hír, hogy nem csak idősebb emberek jönnek, hanem egész családok (szóval elsz 24 gyerkőcünk is :) aminek örülök! Lehet Istennek mégis van valami terve, hogy gyerekeknek is szolgáljak itt?!) Mert hogy igaz, hogy külön fognak velük foglalkozni az alkalmak alatt külön Youth & Children Team-es szolgálók, de lesz amikor nekünk kell vigyáznunk rájuk, vagy lesznek közös alkalmak, mikor ott lesznek a gyerekek is.
Egyébként kicsit tartok tőle (mármint a beszélgetések és egyéb miatt, szóval leginkább megint a nyelv az ami aggaszt, meg hogy megértek-e mindent majd, hogy mit kell csinálnom, de hiszem hogy Isten ebben is segíteni fog!) Ugyanakkor izgatottan várom is! :)
A másik ami miatt jó lesz, hogy kicsit vicces hétnek ígérkezik (vicces feladatok-játékok-programok) ami már alapvetően meghatározza az egészet, illetve a csapatunk is nagyon jó kis tagokból áll, szóval bízom benne, hogy élvezni fogom, annak ellenére, hogy baromi fárasztó lesz, ezt már most lehet tudni!!!
Ami még érdekes, hogy aki ismeri az In Christ alone (Krisztus enyém, csodás remény... kezdetű dalt - Az élet végtagok nélkül című kis videók aláfestő zenéje - ha valakinek így lenne ismerős) Szóval a dalszövegíró lesz a hét vendégelőadója, ami baromi nagy megtiszteltetés, ugyanis nagyon-nagyon híres dalszövegíró itt Angliában, na meg egyébként is. És hát elég jól csinálja, amit csinál! Szóval izgalmas!!! :)

Na és ígértem képeket!

Tudok nektek ismét mutatni! A régi szobámról, na meg az újról is néhány, de azon nem érzékelhető annyira a mérete, meg hogy úgy nagyjából hogy is néz ki, még akarok olyat csinálni, hogy lássátok!
1-2 pedig a főépületben készült a folyosóról, "lépcsőházról", de nem adja vissza az egésznek a hangulatát, de egy kis szelet belőle! :)

http://picasaweb.google.com/lilla.rakosi09/SzobaHaz?authkey=Gv1sRgCJ7ViNj07r2OgAE#

Hát ennyit mára! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése