2010. október 14., csütörtök

Egy újabb jó kis beszélgetés...

Ma egész laza napom volt... és a héten az a jó, hogy kevés a vendég (az átlaghoz képest), így elég családiasak az ebédek-vacsorák. De (lehet pont emaitt is) jól éreztem magam a héten ezeken az alkalmakon. Képzeljétek ma egy olyan férfival beszélgettem, aki Svájcból jött. Még egy korábbi étkezés alkalmával elkezdtünk beszélgetni, mondta, hogy járt többször is Magyarországon (leginkább átutazóban, de iskolával is van kapcsolata, mert - ha jól vettem ki a szavaiból - valami székeket/padokat szállítottak nekünk. Miskolc nevét említette, meg Hódmezővásályhelyet (szegény... alig bírta megjegyezni, de sikerült valahogy úgy mondania, hogy ráismertem, úgyhogy mindketten örültünk) :) Jópofa emberke volt. Legtöbbet persze ő beszélt (meg elmesélte azt is, hogy Hódmezővásályhelyen miért járt, de ott elég sokmindent nem értettem, meg talán már fáradt is az agyam, így csak bólogattam...). Szóval mesélt magáról is (családjáról is) mikor rákérdeztem, meg hát én is mondtam neki magamról pár dolgot, amikor kérdezett. Érdeklődő volt egyébként, tehát nem csak magáról mesélt! Így a mai napi (heti) jó élményem is megvolt! :) Izgalmas volt hallgatni, és megállapítani, hogy nagyon sokmindent értek belőle. És dicsőség az Úrnak, egyre többmindent, egyre több mindenből/mindenkiből. Szóval lassan 1 hónapja vagyok itt, és már van eredménye... Remélem mire hazamegyek, még többre jutok! ;) Már alig várom, hogy folyékonyan beszéljek!! Bár ettől még kicsit távol állok, de mindenki bátorít. Ami még jó volt a beszélgetésben, hogy nem éreztem magamban a görcsöt. Mármint tudtam úgy odafigyelni, hogy közben nem azon agyaltam, hogy mit fogok mondani, ha megkérdezi ezt és ezt... vagy attól féltem volna, hogy mit fog kérdezni, hanem kíváncsian vártam. :) Érdekes volt megélni ezt is! És persze nagyon jó! Nem mondom, hogy mostantól minden étkezésnél így lesz, mert ismerem magam, de remélem egyre kellemesebbek lesznek ezek az alkalmak is!
Tegnap letettem a fogadalmat: Green Badge Promise (zöld jelvény ígéret), ami abból állt, hogy az összes szolgáló előtt 3 kérdésre kellett válaszolni (a válaszok csak: I do. = Fogadom.) Az ígéret, mármint a kérdések pedig olyamik voltak, hogy fogadom, hogy minden amit teszek, és ahogy azt Istennek teszem, és hogy élő hitű ember vagyok és hasonlók. A Green Badge egyébként mindig rajtunk van, mármint a nevünket tartalmazza és természetesen zöld. Így mindenki tudja, hogy hívnak. Bár már tudom mindenkiről, a vendégeknek is fontos tudniuk (illetve a vendégek is kapnak, mikor megérkeznek, csak az övék sárga színű). A színeknek jelentősége van. Aki 3 hónapja (legalább) itt van már, az tehet - ha akar - , Red Badge Promise-t, ami plusz néhány kérdésből áll, amire válaszolnia kell. (Ezek természetesen "súlyosabbak".) Szóval már hivatalosan is tagja vagyok a Community-nek (A közösségnek).
Szombat szabad nap! Már alig várom!!! :) De előtte van egy "váltónapunk" ;) :( Azt még túl kell élnem...

Véget ért a mese mára, zárul Lilla tára! :)

1 megjegyzés:

  1. Szia Lilla!
    Én is elhallgattam egy kicsit, mert be kell vallanom, hogy a három gyerkőc, a gyülekezeti munka no és a munkahelyem most fokozottan igényt tart rám, így nem volt energiám jelentkezni.
    Ez nem panasz a részemről, még bírom...
    Most lesz a gyüli 10 éves évfordulós ünnepsége október 24-től október 31-ig.
    Ez hoz egy vagon programot, és az ifi pantomimmel szolgál 24-én a játszóházban.
    Hiányozni fogsz, mert el tudtam volna a pantomimet képzelni a te zongorakíséreteddel.

    Örülök a látható (hallható) haladásodnak az angol terén... csak így tovább :)

    VálaszTörlés