2010. szeptember 24., péntek

Rövid leszek...

Sziasztok!

Ma könnyebb napom volt, mint tegnap.. és délután még nagyon jó kedvem volt.. aztán estére el is fáradtam, meg furcsa emberek társaságában ültem (mármint a vendégek) és hülyén éreztem magam... Szóval megint rámjött egy elkeseredettségi hullám, de igyekszem túltenni magam rajta! :)

Délután lementünk (véééégre) a beach-re, gyönyörű! :) És tényleg sós a vize.. :p :) (nekem ezt újdonság volt megtapasztalni...) De nem volt nagyon meleg és az eső is esett, szóval nem tudtam napsütéses képeket csinálni, de azért a hangulatot visszaadják szerintem!

Ma nem írok sokat, lefáradtam és most a gondolataim is szanaszét vannak... úgyhogy nem is nagyon tudnék összeszedetten írni! Ezért inkább sok szép képet mutatok nektek! :)

(Ezt tegnap megírtam, de lemerült a gépem, így nem tudtam elküldeni.. mivel már megírtam, ezért berakom a blogba, csak hogy tudjátok, tegnap mi történt velem, de ma írtam egy újat, úgyhogy azt is olvashatjátok! :) Na meg a következőbe jönnek a képek...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése