2010. szeptember 27., hétfő

Egy lazább fárasztó nap! :) (sokminden)

Mint már írtam, ma (hétfő) és pénteken changeover day van, ami azt jelenti hogy... ?! Na mit? Szóval vendégek-jönnek mennek, és több a meló.
Ma sokmindent kellett egyedül csinálnom, mert kevesen voltunk sok munkára, és úgy hagytak magamra, hogyha kérdés van, megtalálok bárkit, szóljak. (volt egy-kettő, de egyébként egész jól ment). Zuhanyzót nem szeretek takarítani, mert olyan melós, na meg vizes leszek tőle... mindig az egészet át kell kenni Cif-fel utána még ablaktisztítóval (hogy csillogjon a csempe) és aztán szárazra törölni, majd a fogantyúkat fertőtlenítővel átkenni. Na mindegy! Szóval az nem tartozik a kedvenceim közé, de meg kell csinálni.. szerencsére nem mindennapos dolog, viszont ilyenkor kell!
Néha csinálunk értelmetlen dolgokat, de ez van! (Pl. ma: a lépcsők szélén van ilyen kb 10 cm széles gumiréteg, amit fogkefével és ezzel az R2 fertőtlenítővel kellett végigsuvickolni... pedig annyira nem is koszos, de gondolom azért, hogy ne is legyen, meg ne vastag réteget kelljen később leszedni róla.) Na így van a fürdőszobák rendbetételével. A zuhanyzó kivételével minden mást mindennap takarítunk, pedig nem koszosak annyira. De mondjuk ez előny is, mert nem kell tök vastag vízkő/koszréteget leszedni róla, mert így mindig tisztán van tartva. A munka mindig jó hangulatban zajlik! Itt is hülyülünk sokat, mint otthon! :) Úgyhogy eszembe juttok sokszor... hiányzik az a légkör, de az itteniben is meg kell tudnom lenni! Úgyhogy kicsit kezdem otthon érezni magam.
A nyelvvel való dolgot az előző napi megjegyzésre válaszolva leírtam már, ott olvashatjátok.
Most kicsit ugrálni fogok az időben, mert az előző napokról nem nagyon írtam, illetve volt amit elfelejtettem.
Szóval esténként általában filmet néznek/nézünk. Egyik nap a Verdákat néztük :)) (persze angolul és angol felírattal, még jó, hogy Harmathyéknál láttam... :P így tudtam miről van szó! :)) A másik nap pedig egy fantazy-t néztünk meg, attól kicsit tartottam, mert nem igazán kedvelem az ilyen típusú filmeket, de a cselekménye sem volt túl bonyolult, a szöveget is nagyjából értettem és követhető volt, és maga a történet is tetszett! :) Szóval jóóó volt! (a címe: Híd Terabithia földjére, aki látta esetleg, vagy hallott róla)
Tegnap este meg (9-től fél 11-ig) röpiztünk! :D Nem voltunk sokan (összesen 6-an) de nagyon jó volt! Az egyetlen baj az volt, hogy nagyon-nagyon-nagyon kemény volt a lapda (nem is bírtunk vele játszani, ezért focilabdával voltunk kénytelenek, teremfoci volt, úgyhogy legalább annak a külseje nem bántotta a kezünket). Volt sok vicces pillanat: mozdulat, ütés, esés! Úgyhogy sokat nevettem! :) Jól esett...
A kemény labda következménye az lett, hogy a bal alkarom mára belilult, 2 helyen nagy folt lett, és nagyon fáj! :( De remélem meggyógyul!
Hmm... mi maradt még ki!
Ja igen! Tegnap vasárnap volt, ami azt jelenti, hogy 3 órát dolgozunk csak (ezt már említettem), DE nem a House Team-ben, hanem máshol (általában konyhára osztanak be bennünket)! NEM SZERETTEM!!! Ebéd utánra voltunk berakva, mosogatni kellett (persze sok evőeszköz-tányér stb, de nem is mi mostuk, hanem mosogatógép, de ha nem szedte le rendesen, nekünk kellett utána sikálni, meg stb. Szóval nem volt egyszerű, ráadásul itt se kesztyű, semmi, ott túrkáltunk a trutyiban! Rájöttem, hogy nagyon szeretek takarítani a House Team-ben! :)))
Na egyéb?!
Jajj, kérdeztétek a kaját!
Hát, nem rossz, nem nagyon fogok lefogyni szerintem! :) Bár túl sok sót és fűszert valóban nem használnak, de mi hozzátesszük, ha szükséges! :) Viszont nagyon-nagyon finom desszertek, sütik vannak mindig! Azokat nagyon szeretem!!! :) Minden vasárnap bárány husi van! (Nem szeretem! Olyan édeskés vagy nem is tudom... mind  a két vasárnap ettem, 1. azért mert megkóstoltam, a 2.-on azért, mert elfelejtettem, hogy bárány és nem akartam már visszarakni, mikor elkezdtem enni...) Egyébként sok párolt zöldség van mindig. Sajtos tészta szokott lenni sokszor, leves általában nincs, bár volt már rá példa, hogy volt! :)
Reggeli-11-és 4-kor pedig gyümölcs, joghurt, pirítós, lekvár, nutella, megmaradt sütik, stb. vannak. Mindenki, ki mit szeretne, vesz és kiszolgálja magát!
Eddig ittam a jó erős teát, ma kipróbáltam tejjel! Nem rossz!!! :) Sőt, old az erősségén, és még egész kellemes is! :)
Ja, mindig van kirakva ebéd és/vagy vacsora után joghurt, keksz, gyümölcs, mindenféle sajt!! :) és ki-mit szeret, vehet szintén! Szóval éhenhalni nem fogok, ettől ne féljetek! :)

Hát kedveseim, azt hiszem mára hirtelen ennyi!

Puszi mindenkinek

6 megjegyzés:

  1. Szia Lillus!
    Jó volt olvasni a beszámolókat, élveztem. Örülök, hogy már vannak bőven pozitív élményeid is, felszabadultabban tudod nézni a jövőt. Hallottam, hogy sikerült skypolnod a szüleiddel. Mi is találkoztunk velük szombaton este Mamáéknál. Sok puszi a családtól is.

    VálaszTörlés
  2. Orulok!!! En is puszilom az egesz csaladot!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Lillus!

    Sok-sok erőt és energiát a munkához! Jó volt olvasni az élménybeszámolód!:) Gyönyörűek a képek amiket készítettél, hihetetlen milyen tájak vannak arra!:) Tényleg leírhatatlan ahogy mondtad!
    puszillak

    H.Kriszta

    VálaszTörlés
  4. Köszi az újabb élménybeszámolót :)

    VálaszTörlés