2010. szeptember 29., szerda

Hmm...

Ma fárasztó napom volt, de hamarabb végeztünk egy háromnegyed órával! :) Úgyhogy jó gyorsan megcsináltunk mindent, így el is lettünk engedve. Azzal, hogy gyorsan dolgoztunk, jobban el is fáradtunk, de megérte!
Ma ilyen semmilyen napom volt. Illetve az elején kimerültem a nagy hajtásban, aztán a fejem is fájt (lehet az időjárástól vagy nem is tudom, de aztán szerencsére elmúlt), megint nem vártam a felszolgálásokat (megint bennem volt, hogy mit mondok majd, mit kérdeznek, szóval kicsit rágörcsöltem megint ezekre és tudom, hogy ez nem jó, de igyekszem leküzdeni!).
Pár napja a kezem is fáj (a hüvelykujjam alatt, ami van izomköteg belül és kívül is, fáj). Nem tudom pontosan az ínhüvelygyulladás jeleit, de lehet, hogy ez az. (Valószínű a munkától, ahogy szorosan fogom a szivacsot-rongyot.) Remélem elmúlik, ha eszetekbe jut, imádkozzatok érte! Máskor is fájt már, otthon, ha megerőltettem, szóval annyira nem nagy újdonság, de most mindennap dolgozok vele, úgyhogy nem nagyon tudom pihentetni, de igyekszem, remélem rendbe jön.
Reggel nagyon esős idő volt, de délutánra gyönyörű idő lett! :) (ez a jó a változékonyságban, hogy sosem tudod kiszámítani, és egy nagyon borúsnak induló napból is lehet csodálatosan napsütéses)
Szóval fogtam magam munka és meeting után (tudjátok szerda, ilyenkor találkozó van, és technikai dolgok megbeszélése bemutatás-búcsúzás ilyenek) szóval az volt 1 óra és utána lesétáltam a tengerpartra! Az egész öböl szinte árnyékban volt, én meg vágytam a napra (ha már előbújt) :) de mivel apály van, ezért rengeteg kő kint volt a parton, és odatudtam mászni még egy olyan részre, ahol sütött a nap! Nagyon jó volt ez a kis idő! Csak ültem, és csodáltam Isten munkáját, na meg beszélgettem vele! :) Azaz imádkoztam, gondoltam Rátok, és hálátadtam sokmindenért, na meg kértem is...
Aztán visszafelé elég meredek az út, még lassan sétálva is kifáraszt, de vágytam kicsi terhelésre, ezért kicsit gyorsabb tempót vettem (szerintem ezen futni képtelenség, legalábbis olyan távon, ami a tengerpart és a ház között van, de gyorsabban sétáltam) és jóól esett! :) El is fáradtam a végére... (na meg kimelegedtem).
Hazafelé jövet egy kicsi mókus szaladt át előttem az úton, nagyon kis helyes állat! :) Láttam már élőben, de olyan váratlanul bukkant elő... megmosolyogtatott!
Már vacsin túl vagyunk (fish&chips volt, nagyon jól csinálják itt, szeretem!) és lesz még a csoportbeszélgetés, ami volt múlthéten is. Hát kicsit tartok tőle, meglátjuk, hogy élem túl!
Holnap day-off! Már várom! :) Megyünk Barstaple-be (a legközelebbi nagyváros - itt akkro voltam, mikor megérkeztünk, mert oda jöttek ki elénk a buszhoz autóval) és holnap bemegyünk, vásárolgatunk, nézelődünk. Megint szombaton lett volna szabadnapom, de szerencsére voltak olyan rendesek, hogy megkértem, hogy nem lehetne-e átrakni csütörtökre (mert hogy Rékának aznap van, és meg tudna nekem mutogatni dolgokat, meg szombaton nem megy busz Barnstaple-be) és megengedték! :)

Na mára ennyit! Vigyázzatok magatokra!

Köszönöm, hogy írtok! ;) Puszi

4 megjegyzés:

  1. Nem tudod befáslizni a kezedet? Mert ha gyulladás, akkor biza csak rosszabb lesz, ha erőlteted!
    Milyen volt végül a csoportbeszélgetés?

    VálaszTörlés
  2. Kerilány, néha használd a bal kezedet is, legalább az is erősödik és ügyesedik.
    Kíváncsi vagyok a kirándulásotokra, biztosan lesznek fényképek is.
    Hogy sikerült a beszélgetés, elfáradtál? Puszi

    VálaszTörlés
  3. Sajnos nincs fáslim... pedig jól jött volna! DE képzeljétek, ma már nem fájt (bár mondjuk ma pihentettem is, de remélem marad is így!)! :) Szóval köszi mindenkinek, aki olvasta és imádkozott érte! ;)
    Igen, Keri, úgy csináltam (próbáltam tegnap) hogy a ballal igyekeztem csinálni a dolgokat! Köszönöm! :)
    Hmm... vittem a gépet, de nem készítettem képeket! Majd legközelebb! (bocsánat)
    Beszélgetés: Képzeljétek, nem volt! Mármint találkozott a csoport, de a múlt héten lazítani kellett volna, mármint ilyen lazulós alkalmat tartani, mi meg továbbmentünk, így mi most lazultunk. Egy filmet néztünk meg, ami egy illegális rock-hajó-rádióról szólt. Egész jó volt a film, ÉÉÉÉÉS volt hozzá magyar felirat! :D Ez volt a legjobb az egészben! Persze füleltem közben az angol szöveget, de így legalább nem kellett végiggörcsölnöm, és értettem is miről van szó (ezt lehet felirat nélkül nem értettem volna...)!
    Na azt hiszem egyelőre ennyi! Majd remélhetőleg ma még írok újabb bejegyzést.

    VálaszTörlés
  4. Elképzeltem a találkozásod a mókussal :) jók a leírásaid... de eddig a legjobb a gumikesztyű méret leírásod volt :D

    VálaszTörlés