2010. szeptember 25., szombat

Ma day-off :) szabadság....

Sziasztok! :)

Na, nagy nehezen, de végre sikerült felrakni a képeket (még vár rátok pár, de azt már nem volt energiám, a mai adagot, majd később...)
Ugyanis ma szabadnapom volt (mint ahogy említettem, minden héten van 1), nekem most volt az első, amióta itt vagyok! :) Vártam már... végre jó sokat aludtam! Aztán felkeltem, reggeli, majd 2 német lánnyal (Annika és Judy) elmentünk sétálni egyet (itt a séta egyenlő egy túrával! :) ) Szóval a közeli lemagasabb hegyre felmentünk, és szintén megfogalmazhatatlan volt a táj. Tiszta idő van ma, úgyhogy látni lehetett a túlpartot :) illetve a hatalmas víztömeg is fantasztikus látvány volt.
Menet közben összefutottunk pár lovacskával, akik ott legelésztek a hegyoldalban :) illetve kecskékkel, báránykákkal (bár ez utóbbiak el voltak kerítve) a többi szabadon!
Mióta hazaértünk leginkább pihiztem (leültem egy kicsit zongorázni, na meg jöttem, hogy feltöltsem nektek a képeket, és írjak..)

Mára ennyit! :) Remélem mindenki jól van, ha tehetitek írjatok! (megjegyzést, vagy emailt)

Puszi mindenkinek!

5 megjegyzés:

  1. Angollal hogy haladsz? Fáraszt még a koncentrálás, hogy ne maradj le a mondanivalóról?
    Nem győzöm hangsúlyozni, hogy gyönyörű helyre helyezett a mi Istenünk titeket?
    Lelki dolgokra jut energiád, időd?

    VálaszTörlés
  2. Nah, hát az angol... kezdem megszokni! :) Már annyira nem fáradok el benne, és kezdem érteni amiket mondanak... Hála Istennek!!! :) Az még fáraszt, hogy ne maradjak le a mondanivalóról és a reggeli áhítatokon ill. a 2 órakor lévő imaalkalom nem igazán értem, miről van szó (bár ez utóbbi annyira nem vészes, de az előbbi igen, ahol igazán kapnék valamit lelki értelemben).
    Én is mindennap rácsodálkozom, hogy ilyen gyönyörű helyen lehetek, és megkaphattam ezt ajándékba! :)
    Lelki dolgok.. hát az előbb említettem, ezért rossz is kicsit, és hiányzik, hogy nem nagyon kapok semmit, ugyanakkor olvasok (magyarul) napi igét, és igyekszem abból erőt meríteni, illetve rájönni Isten mit akar üzenni. Ezen kívül imádkozom sokat... ezért az egészért, igyekszem csendes percet/félórát/órát keresni, és egyszerűen csak lemenni a tengerpartra és gondolkodni, egyedül lenni (Isten és én). Úgyhogy nem érzem annyira vészesnek, de vágyom rá, hogy kapjak a reggeli alkalmakon is! (Idővel ez is meglesz... remélem! :))
    Egyébként tudom, hogy nem egyszerű és kicsivel több, mint egy hete vagyok itt, szóval tudom, hogy nem szabad egyből nagy változást várnom, és hogy türelmesnek kell lennem magammal szemben is, mert csak így "élem túl" :) És már érzem az icipici fejlődést, szóval azt hiszem jóó is lehet ez még! :)

    VálaszTörlés
  3. Bekerültetek a mély vízbe, és kiderült, hogy képesek vagytok a víz színén maradni. Hálás vagyok ezért. Életrevaló lányok vagytok :)
    És klassz helyen is vagytok! Jő látni, hogy szeret az Isten!
    Minden kedden értetek imádkozom: kérek és hálát adok...

    VálaszTörlés
  4. Hú, olyan, mintha már egy hónapja kinn lennétek :)) Csak egy hete? Duuurva!
    Tegnap Réka felhívott telefonon, jó volt hallani a vidámságát :)
    Sokat gondolunk rátok!!!

    VálaszTörlés
  5. :) Nekünk meg MÁR 2 hete??? Olyan, mintha mégcsak most jöttünk volna ki...

    VálaszTörlés