2010. szeptember 24., péntek

:) Egy jó nap...

A mai nap Changeover Day volt szintén… (hétfő és péntek – changeover), amint azt már említettem korábban, ez az a nap, amikor elmennek a vendégek és jönnek újak. Tehát ilyenkor a legtöbb a munka, legfárasztóbb napok a héten (ilyenkor kell ugye ágyneműt cserélni, rendbe tenni a szobákat, bútorfényezni, áttörölni az ablakokat, mosdókat kitakarítani, kiporszívózni…) Szóval sokmindent kell csinálni és sok szoba van. Ilyenkor a Kitchen Team-ből (konyhások) besegítenek páran, hogy időben végezzünk (ez szokott fordítva is lenni, ha nehezebb nap van a konyhásoknak).
Szerencsére élveztem ma a munkát! J Szerintem ez sokszor azon is múlik, éppen kivel vagyok párban. Van, akit nem értek, és azért vagyok mindig frusztrált (pl. egy brazil lány, vagy egy másik, aki koreai vagy nem is tudom pontosan… és olyankor tartok tőle, hogy nem tudom mit akar, mert még nem megy minden magától, vagy bizonytalan vagyok, hogy jól emlékszem-e, és ha nem értem, meg kell mutatnia, ami meg plusz fáradtság neki, amit viszont nem szeretnék… viszont akivel ma voltam, ő egy német lány, Judy, és ő nagyon türelmes, meg a németeket – azt hiszem ezt is említettem már – jól értem! J Szóval aztán meg többen dolgoztunk együtt, mert van a tengerparton ennek a Lee Abbey-nek (a szervezet neve) egy tengerparti házikója is – meg még 1-2, ami nem közvetlen a főépületnél van, hanem kb. 10 percnyi sétára – és azt is nekünk kellett rendbe hozni, oda is jönnek vendégek!
IFI-nek: gondoltam rátok, milyen jó kis kirándulást-nyaralást lehetne itt rendezni! Gyönyörű!!! Nem bírtam betelni a látványával, és a házikó is nagyon helyes! Mutatok képet róla.

Van benne pár szoba! J Van vagy 4-5 db 3-ágyas (szóval annyira nem is sok férőhelyes, de nagyon kis helyes) és külön étkező részleg, konyha, pár fürdőszoba.. J terasz! Sajnos nem vittem magammal fényképezőt, úgyhogy nem tudom megmutatni, milyen belülről, de talán egyszer…
Hmm.. ennyit a mai munkáról! J

Más: voltam lent szintén a tengerparton… munka után, vacsi előtt volt egy kis időm, és most egyedül sétáltam le. Nagyon jó volt, kicsit gondolkodni, gondolni az otthoniakra, rátok…! J Mikor leértem megállapítottam, hogy dagály van, mert délután, mikor takarítani voltunk ott, nagyon bent volt a víz (előtte följebb volt, tegnap mikor először voltunk) és mire most visszaértem teljesen feljött… az idő nagyon szeles volt… nagy hullámok voltak és csak úgy csapkodtak a kövek között. Erről is csináltam pár képet, nem biztos, hogy lehet rajtuk érzékelni (na meg ugye hanggal is jár, azt meg nem tudok mutatni). Érdekes érzés volt ott állni a hullámokkal szemben, és szinte érzékelni lehetett, ahogy jön egyre feljebb a víz… valahol félelmetes is volt, mintha ijesztgetne. Valahol meg csodálatos is! Milyen hatalmas erővel bír, és milyen érdekes jelenség.

A mai vacsora nagyon jó hangulatban telt (a tegnapival ellentétben). Itt is rájöttem, nagyon azon múlik, kivel vagyok párba (illetve azon is, meg a vendégeken is). Nagyon szórakoztató mindig, amikor Ben-nel ülök egy asztalnál. Ő Anglia északi részéről jött, gyorsan beszél, és máshogy (tájszólásnak mondanánk nálunk), mint az átlag (bár ugye az átlagot sem mindig értem). Róla azt hiszem már írtam korábban… lassan kezdem megérteni, amikor gyorsabban beszél, azt is, de mindig figyel arra, ha nem értek valamit, lassan megismételje. Illetve segít, ha az asztalnál folyik valami beszélgetés, és nem értem, elmagyarázza, türelmes… A nénik-bácsik meg néha mosolyognak rajtunk, milyen párbeszéd folyik le közöttünk… J Szóval még szinte ők is élvezik az esetlenségemet. Vagy valami ilyesmi, ha értitek! J
Hmm… szóval azt mondhatom, hogy kezdem jól érezni magam, vagy legalábbis nem annyira rosszul, mint az elején. Na meg hát mondhatni ez volt az 1. napom, amikor nem keseredtem el annyira. Minden nap volt egy nagyobb hullámvölgy.
Ja, annyi még a mai naphoz, hogy sikerült elaludnunk… rettentően rossz érzés volt. 5 perccel később keltünk fel, mint ahogy ott kellett volna lenni, mert a telefonom lemerült és nem ébresztett. (Mindig én keltem magunkat.) Szóval aztán nem volt semmi bünti, de elég rossz volt, pont a changeover day miatt, hogy ilyenkor késünk, amikor rengeteg a munka, stb, stb. A főnök (aki mindig kiosztja, ki mit csinál – csoportvezető), a neve Jo, már ránk telefonált, hogy merre vagyunk (szobánkban van egy telefon). Végül nem lett semmi extra gond, meg még külön odamentem elnézést kérni tőle, meg elmondtam, hogy mi történt, mert persze nem kérdezte aztán, és mondta, hogy semmi gond, csak azért volt ideges, mert hogy kevés időnk volt sok mindenre, és még alucikálunk is helyette. Na szóval ennyi a mai napi rossz! J



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése