2010. november 30., kedd

Képecskék, és miegymás

Na töltöttem fel nektek képecskéket! :)

Itt láthatjátok őket:

http://picasaweb.google.com/lilla.rakosi09/SzobaHazTermeszetMi?authkey=Gv1sRgCN3Yo4CTy8fTfg#

Egyébként jó napom volt, szabadnap! :) Aludtam sokat, zongoráztam sokat, imádkoztam, ÉRTETEK is! :) És hasonlók. Pihentem sokat... nagyon rámfért most már egy ilyen lazítós nap!
Jövő héten zárva lesz a ház megint, most 2 hétig, de nem lesz olyan lazítós, mert karácsony előtti nagytakarítást kell csinálni az egész házban, de ez meg szerencsére annyira talán nem rohanós. Na meg nagy favágás lesz az egyik nap, mármint mindenki kivonul és kivágjuk együtt a nagy karácsonyfát, illetve annak való fenyőfát. Dekoráljuk a házat az ünnepekre. Meg elmegyünk egyik nap (mindenki) Exeterbe, egy nagyobb város, és ott vásárolgatunk, meg ott vacsorázunk is talán, szóval ilyen kirándulós szerű dolog lesz. Szóval sok izgalmas dolog vár ránk az elkövetkező napokban-hetekben. Remélhetőleg mindenről be fogok majd számolni nektek, egyelőre ennyit tudok előre. :)
Ma rövid voltam, de talán tartalmas! ;) :)
 Nézegessétek a képeket!

3 megjegyzés:

  1. Köszi a képeket. Jó volt látni a környezetedet. Nagyon otthonássá tetted, kis cuki. A természeti képek is nagyon jól sikerültek. Éppen szépen sütött a nap. Biztosan tudod, hogy nálunk beköszöntött a tél, esett a hó rendesen. Itt-ott meg is maradt, de jön a felmelegedés. Sok-sok puszi: Kerimama

    VálaszTörlés
  2. Hát... furcsa! Várom is, meg nem is. Vagyis nem is azzal van a baj, hogy nem várom, csak nem tudom milyen lesz így messze a szerettektől. Persze az ünnep az itt is ugyanaz az ünnep és ugyanannak örülünk és adunk hálát!!! Csak most kicsit másképp fogunk megemlékezni, mint otthon. (Ja, és szerencsére attól, hogy a szeretteink távol vannak, itt is kapunk azért... szóval nem lesz magányos és szomorú karácsonyunk, abban biztos vagyok! :) ) DE azért hiányozni fog (és hiányzik) az otthoni légkör, adventi hangulat.

    VálaszTörlés