2010. november 16., kedd

:) Meg vagyok

Még mindig rendben vagyok!!! :) Ismét elnézéseteket kérem, hogy megint csak 4 nap után jelentkezem... DE semmi különös nem történt velem, amit érdemes lett volna megosztani veletek.
Lássuk csak.
Szóval a héten minden nap dolgoztam, holnap lesz szabadnapom... Minden este nézünk valami filmet, így rendesen bepótolom a hiányosságaimat, amik ezen a téren voltak/vannak. (Pl. Büszkeség és balítéletet néztünk valamelyik nap, de sajnos nehéz volt a nyelvezete, így ezt igazán nem tudtam élvezni, nem nagyon értettem - ezt könnyebb lett volna nézni, ha már láttam volna előtte otthon magyarul, VAGY olvastam volna, de hát sajnos nem...)
Akkor készülünk egy másik pantomimmel (itt mime-nak hívják - ejtsd: májm), ami a Foltmanók című jelenet pantomim változata (illetve nem is egészen pantomim, merthogy szöveg is van alatta, amit bejátszanak, illetve így zajlik a törénet, mi pedig csak mutogatunk). Jónak ígérkezik, majd meglátjuk milyen lesz, és ha készül róla videó, ti is meglátjátok... ;)
Na mi volt még?!
Semmi, igazából gyorsan telnek a napok.
Időjárás: voltak nagyon esős-szeles napok mostanában, annyira nem örültem neki, de ma gyönyörű idő volt!!! :) Ablakot tisztítottuk kintről, így élvezhettük kicsit, de mire végeztünk (4 körül) már ment lefelé a nap... :( 5-kor már sötét van itt, úgyhogy sajnos nem tudjuk kiélvezni rendesen ilyenkor, de ettől függetlenül örülünk neki nagyon. Na meg melegnek nincs meleg, elég hideg a levegő, de azért másképp néz ki a táj, meg a kedvem is más, ha a napocska megmutatja magát! :)
Jah... ma elaludtam.. :( Megint changeover day-kor... 10 perccel később jött a lányzó kelteni, aki most a "főnök", mert a csoportvezető szabadságon van, de szerencsém voltm, mert ő egy nagyon kedves lány, így semmi gond nem volt belőle (csak nyilván a munkám be kellett fejezzem, ami kicsit hosszabbra nyúlt így...)

Na de nem is tudom mennyi mindent írtam még nektek tegnap, mert ugyanis ezt már megírtam tegnap, és azt hittem fel is került a blogra, de valamiért nem... :( Úgyhogy elveszett egy része a dolognak.

Most viszont hozzáírok még egy kicsit, ha már hozzá kellett ehhez is nyúlnom.

Szóval ma szabadnapom volt. Délelőtt bementem Barnstaple-be, vettem néhány apróságot (egy-két képeslapot, hajszárítót :) azt is sikerült egy nagyon kis helyeset, egész olcsón találnom, muszáj volt már, mert nem akartam mindig kölcsönkéregetni, és nem volt... itt meg azért elég hideg van hozzá, hogy vizes hajjal rohangáljak, amíg meg nem szárad... szóval ez volt úgy nagyobb dolog). Aztán dél körül megérkeztünk, akkor ebédeltem egyet, majd a brazil sráccal (Eduardo) elmentünk sétálni. Van egy Hunter Inn nevű hely, ami egy tengerpart szintén... és mesélte nekem korábban, hogy ez egy gyönyörű hely, én pedig szerettem volna látni. De mivel kb. 6 km-nyire van Lee Abbeytől, ezért eléggé időt kell rá szánni, szóval csak szabadnapra tervezhettük a dolgot, viszont nem nagyon alakult úgy, hogy együtt lett volna szabadnapunk, illetve amikor volt, akkor meg neki volt más dolga. Szóval tegnap elhatároztuk, hogy megnézzük a helyet. El is indultunk, de csak 2 óra felé sikerült és 5-kor meg már sötét van itt. Úgyhogy végül nem jutottunk el a végcélig... :( De láttunk egy gyönyörű vízesést, közel is mentem hozzá, szinte alatta álltam (jó lett volna, ha van vagy 35 fok kb., mert akkor biztos beálltam volna alá... de sajnos kb 10 körül van, szóval nem tettem...), nem volt túl nagy, de sose álltam még ilyen közel vízeséshez! :) Izgi volt!
Na meg sétáltunk és beszélgettünk egy nagyot. Élveztem, mert nem voltak bennem görcsök, mit-hogy mondjak, jó-e, ezen kívül mindig türelmesen megvárta, míg kinyögöm amit szeretnék (bár azt érzem, azért fejlődök is, mert egyre többször próbálom elmagyarázni, mi van bennem, mit szeretnék, és nem adom fel olyan könnyen, mint korábban, mikor reménytelennek láttam a dolgot... persze biztosan hozzásegít, hogy hallom a dolgokat és igyekszek minél több kifejezést-szót megjegyezni), és persze ő is többször nekifutott, ha valamit nem értettem (szerencsére ez is egyre kevesebb, mármint hogy vissza kell kérdezzek - bár ez emberfüggő, van akinél többet, mert nehezebben értem...) Ja, és persze gyönyörű idő volt ma :) megint napocskás, bár ezt séta közben nem nagyon tudtuk élvezni, mert a hegyek eltakarták, na meg már ment le a nap abban az időben (naplementét sem láttunk sajnos..., de azt láttam máskor... :) ). Úgyhogy jó kis nap volt ez a mai is! :)

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy fejlődsz az angolban. Imádkozom ezért rendszeresen :)

    VálaszTörlés
  2. :) Nagyon köszönöm!!! Meg van az eredménye! ;)

    VálaszTörlés