2010. november 6., szombat

Végre eljutottam idáig is...

Kezdem azzal, hogy tegnap nem volt net ebben a szobában, és nem tudtam rendesen netezni, legalábbis laptoppal, és nem tudtam volna nektek ékezetekkel írni, na meg körülményesebb is lett volna, így megint halasztottam egy napot. Talán már a 3. vagy 4. nap volt, hogy nem írtam, elnézéseteket kérem. Sűrű volt a hét! Ugyanakkor nagyon jóóó! :)
Fú hol is kezdjem a mesélést?! Már tudom is. Visszanéztem, írtam, hogy lesz a "vicces est", amit pontosítok, mert megnéztem, hogy Ridiculous Party volt, ami pontosabban azt jelenti: ridiculous=nevetséges, képtelen.
Szóval ez megvolt szerdán, nagyon-nagyon jó volt a hangulat, sokat táncoltunk, "hülyültünk". Azért is volt poén az egész, mert nem volt ciki beöltözni, az volt a ciki, ha nem volt rajtad semmi fura. :) Így mindenki hülyén nézett ki. Sokat agyaltam rajta, mit is aggassak magamra, mitől legyek vicces, semmi nem jutott eszembe... Semmi jó! Aztán délután Friedával és Franzival (egy másik német lány) elkezdtünk csak úgy agyalni, találgatni, mit lehetne kezdeni magunkkal (nekük sem volt ötletük). Aztán Franzi a Kitchen Team-ben dolgozik, (mi meg ugye a House Team-ben), így eszerint kezdtünk el gondolkozni, az ott lévő eszközökből mit lehetne kezdeni. Egyikőnknek jött valami, mondta, aztán vagy elvetettük, vagy még fontolgattuk, végül így sült ki belőle, hogy Franzi felmosófejet rakott a fejére, ami zöld színű, és nagyon jól állt neki! :) Én meg kitaláltam, hogy mint egy fűszoknya, össze lehetne kötni a felmosófejeket, és mint egy fűszoknya, szoknyát csinálni belőle. Persze csak imitáció lett belőle, alá kellett öltöznöm, de mindenki díjazta az ötletességet! Szóval így végül még a délután folyamán nekiálltunk meggyártani a ruhánkat. Kukászsákokból volt az alapruha, felvettem egy rövidnacit, meg kicsit kicsinosítottuk a dolgot, mutatok is képet, és így könnyebb átlátnotok, elképzelni ezek alapján nehéz lehet!





 

Na írtam, hogy verseny is lesz egyben (aki akart, indult, csináltak róla fotót, meg kb 4-5 tagú zsűri díjazott, végig kellett vonulni előttük) :) Az eredmény azt lett, hogy KÉPZELJÉTEK, az első 5.-be bekerültem! :) Azaz 5. lettem! Kihívtak bennünket (az első 5-öt) és utána mondták meg a végleges sorrendet! :)
Másnap odajött hozzám az egyik leányzó, hogy milyen jól néztem ki előző este, és hogy ha ő lett volna a zsűriben, nekem adta volna az 1. helyet... (nem hittem a fülemnek, aranyos volt, és jól esett...) Pedig megint úgy voltam előtte, hogy nem sok kedvem van ehhez az egészhez, de hát ha mindenki csinálja, nekem is kell (közösségi szellem).. És megint utolsó pillanatban találtam ki, hogy mi legyen, azt hittem már semmi jó nem fog eszembe jutni (megint= a Jungel est előtt is így voltam, se időm, se fantáziám nem volt hozzá, végül mégis egész jó lett...). :) Szóval azt érzem ezen is megint áldás volt! Pedig jelentéktelennek tűnő dolog, nekem mégis sokat számít!
Na ezek után másnap este Escape játékot játszottunk (aki akart). Azt kell erről tudni először is, hogy kint játszuk a szabadban, és itt nincs közvilágítás... A képeken pedig láttátok, hogy dombok vannak a környékben, meg erdő... stb. ja, és kerítések (na meg azon belül tehenek és birkák, ezt majd meglátjátok miért érdekes). A játékban 2 csapat volt, a játék lényege pedig az volt, hogy az 1-ik csapat tagjainak el kellett jutni a Főszakács házáig (ami kb 5 perc sétányira volt), ami megnehezítette a dolgot, hogy sötét volt, és esős is (aznap pont) volt az idő, na meg hogy a másik csapat tagjai voltak az őrök bizonyos pontokon (náluk volt elemlámpa, és akit észrevettek, kiáltották hogy: Freez! és volt 10 mp-e egy nevet mondani, kitalálni ki az - lehet az illető messzebb volt, vagy háttal állt, akkor nem mindig volt egyszerű kitalálni..). Ami izgalmas volt az egészben, hogy az állomásokat tudtuk, és igyekeztünk kikerülni ezeket, illetve elbújni, meghúzni magunkat úgy, hogy ne vegyenek észre. Nagyon élveztem azt a részét pl., amikor az egyik srác pl. 2x elsétált mellettünk úgy, hogy mi a bokor mellett feküdtünk, és nem vett észre. :) (Lehetett 2-3masával is menni, nem volt muszáj egyedül, mi 3-an indultunk el.) A kerülgetésben kúsztunk-másztunk, kerítéseken át, domboldalakban (itt találkoznattunk volna birkákkal, tehenekkel, de szerencsére nekünk nemm siekrül összefutni velük, mások igen.. :) izgalmas lehetett...) Az kicsit kellemetlenebb volt, hogy a nacim csurom víz lett a végére, meg a sárba, szúrós bokrokba tenyereltünk néha, de semmi komolyabb bajom nem lett! :)
Nekem nem sikerült lejutni a házig, lebuktam, de élveztem, szóval jó volt!
Fú mi volt még. Ja, tegnap volt Corpus (most kivételesen nem szerdán, amikor szokott lenni, mert hogy "zártház" volt a héten, és a hét végére tették) és először énekeltem a dicsőítésben! :) Kicsit izgultam, mert előtte próbáltunk egy fél órát, ami azt jelentett, hogy kb 1x hallottam 1-2 dalt, de amikor bizonytalan voltam, hátra álltam, így nem volt olyan vészes, de élveztem ezt is! :) Jó volt! És itt is jött sok visszajelzés, hogy tetszett a hangom... Úgyhogy a héten egy csomó mindent csak kaptam... A corpus végén tegnap egymásnap irogattunk papírra, 1-2 bátorító gondolatot, itt is aranyos dolgokat írtak nekem, ez szintén jól esett!!
Jajj, még valami, voltam Zip-ware-on?! Fú nem tudom ezt hogy mondják-írják. Aki nem tudná (én se tudtam azelőtt), azt jelenti, hogy egy kötélen végigcsúszok. 2 vége van, nyilván lejt az egész, és vagy 50 méter mélyen van alattunk a talaj! :) Szintén nagyon izgalmas volt!!! Élveztem nagyon!!

Egyelőre most ennyi! Majd ha valami eszembe jut még írok! (nem ma)

Köszi mindenkinek, aki olvas! :) Miattatok megéri! ;)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó hangulatú beszámoló, köszi!!! A képek szuperek, kivált rajtuk Te! De bevallhatod ám, hogy egyébként is ilyen ruciban szaladgálsz ott ;)
    A menekülős játék se semmi!
    Ma lesz kórus, már karácsonyra készülünk, viszek kottákat. És biza hiányzol...

    VálaszTörlés
  2. :) Hat igen... itt sok orultsegben benne van az ember... akarva-akaratlanul..., de jo! :)
    Ti is hianyoztok nekem...

    VálaszTörlés
  3. Kerilány, nagyon csini voltál, jó az ötlet. Köszi a beszámolót, találkoztunk Anyáékkal vasárnap. Hiányzol, de majd meghúzzuk a füledet... Puszi

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! Aranyosak vagytok! Puszi

    VálaszTörlés