2010. november 20., szombat

Fáradtan, de jól

Elég sűrű napom volt, és nagyon-nagyon fáradt vagyok, de írok nektek, mert ha húzom, csak rosszabb (kevesebb dolog jut az eszembe, meg csak gyűlik...).
Szóval most ilyen Movement hétvége van, ami azt jelenti, hogy az ilyen "fejesek" (fontosabb emberek) jöttek össze ide Lee Abbey Devonba egy hétvégére. Értem ezalatt azt, hogy több szervezet-egység tartozik a Lee Abbey szervezethez (a londoni Lee Abbey, Lee Abbey Friends, Households, ezeket most nem fejtem ki, annyira nem is lényeges), és az ehhez tartozó emberek jöttek most ide. (Közel 150 ember).
Így ma volt egy puccos gyergyafényes vacsora (ami egyébként szokott lenni a konferenciák végén, de most még jobban kitett magáért Lee Abbey - azaz a szervezők-szolgálók - tehát mi is, - mint egyébként).
Ma a konyhán dolgoztam, mert oda osztottak be kivételesen. Pont emiatt is, hogy ilyen különleges hétvége volt, kevesebben voltak beosztva valamiért, és kértek embert a mi csoportunkból. Na meg jó sok ételt is kellett készíteni, ezért is volt szükség erősítésre. Őszinte leszek, nem nagyon volt kedvem hozzá, főleg a legutóbbi konyhás élményem után. (Amikor mosogatni kellett, meg elég intenzív 3 óra volt... nem is a mosogatással volt a gond, a sok gusztustalan, zsíros edény, maradék, stb.) Na mindegy! Szóval végül jó volt a mai nap, mert ma az ételt készítettük elő, meg terítettünjk, meg hasonló jó dolgokat csináltunk! :) Élveztem! Délután pl. a desszertet csináltuk (kb. 3 órán keresztül). Úgy nézett ki, hogy a már kész pudingot, ami üvegpohárba volt behűtve, ki kellett borítani egy tányérra (így ilyen félgömb alakban megmaradt) majd körte volt beáztatva valami bordó lébe (nem vagyok benne biztos mi volt az, de meggyre vagy valami ilyesmire hasonlított), meg volt a lében vanília, talán szekfűszeg is. És azt kellett félbevágni, majd több részt rajta felcikkezni, majd azokat szétcsúsztattuk egymáson és ilyen virágszirom szerűen nézett ki. Fú, nehéz így leírni! :) A probléma az volt, hogy túl sokáig állt a körte a lében, és kicsit mállott, így nem volt a legesztétikusabb, de nem nézett ki olyan rosszul!! :) Sőt.. mindenki dicsérte! Végül a gránátalma magját szóruk még mellé. Ami nehézség volt, hogy végig állva dolgoztunk (amit végén a derekamon megéreztem, de nem volt annyira vészes), na meg 150 db-ot kellett legyártani (azt hittem sose érünk a végére). 3-man csináltuk egyébként. Na hát ennyit ma a munkáról!
Aztán rohanás volt az egész este, rögtön ahogy végeztünk, átöltözni csini ruhába, a gyertyafényes vacsi miatt, aztán felszolgálni, aztán onnan előbb eljönni, mert próbáltunk az esti Entertainment estre, ami kicsit hasonlítottaz International Eveningre, de ugye nem "átlagos" vendégeknek készült a műsor, hanem különleges embereknek. Na ez volt még egy nagy megpróbáltatás. A kórussal énekeltünk 2 dalt, és előadtunk egy pantomimet, amit gyakoroltunk vagy 4-5 alkalommal (ekkor tanultuk be) és most adtuk elő először. Jól sikerült érzésem szerint, aztán a visszajelzések majd érkeznek (már volt 1-2 pozitív :)). Ezen kívül egy Gumboot dance (gumicsizma tánc) - ban vettem részt. Ennek is nagy sikere szokott lenni az Intern. Eveningeken, és nekem is nagyon tetszett, így pár napja megtanultuk, és most mi is bekapcsolódtunk. Izgultam kicsit, mert nem volt agyon gyakorolva a dolog, de azért ezzel is nagy sikert arattunk! :)
Na hát ennyi volt a mai nap, elég sűrű, de csak vége lett. Lassan 11 óra van itt, és most kerültem (kb. egy fél órája, órája) a géphez, szóval gondolhatjátok... úgyhogy most itt zárom is soraimat!

2 megjegyzés:

  1. :D szeGfűszeg de nembaj :) már fáradt lehetsz ! puszillak nagyon hiányzol!

    VálaszTörlés
  2. Koszike!! :) Lassan elfelejtek magyarul helyesen irni... :P Nezzetek el nekem! ;) :)

    VálaszTörlés