2010. december 28., kedd

Karácsony előtt és után

Sajnos nem volt időm írni nektek karácsony előtt és ígértem beszámolok, mi minden történt a múlt héten, de nehéz összeszedni a gondolataimat, ennyi idő eltelte után, de megpróbálom és igyekszem a lényegesebb dolgokat nem kifelejteni.
A szabadnapom után (múlt hét hétfő) beindult újra a munka, a szokásos munkás hétköznapok. Szerencsére azért nem szakadtunk meg, nem volt olyan 'busy' :) egy nap, hanem lazábbak voltak, vagyis kedden jöttek a vendégek, akik a karácsonyt itt töltötték, úgyhogy mégsem volt laza, de sokan dolgoztunk, úgyhogy meg volt osztva a munka.
Szerdán volt a nagy Christmas Show, amiről azt hiszem talán már írtam, a táncos, énekes, pantomimes, szereplős nagy előadás, kb. 1-másfél órásra sikeredett. Nagyon-nagyon elfáradtunk, mert előtte még egyszer el is próbáltuk az egészet, na meg még egyszer ugye élesben, az előadás. (Maga a próba is nagyon fárasztó, hát még ha még egyszer végig kell rajta menni, főleg élesben...) De nagyon jól sikerült, a vendégek meg voltak elégedve, és mi is nagyon élveztük.
Pénteken 24-e volt ugye, és hát itt 25-én van ajándékbontás meg nagy karácsony ünneplés, de azért igyekeztünk, mi európaiak megünnepelni 24-én! :) Egyrészt beszéltünk a családdal, otthoniakkal, másrészt elmentünk egy kisebb túrára (4-esben: Jesse - a warden (főnök) kisebbik fia, Ági - a magyar lány, és Frieda - egy német lány, na meg én) Gyönyörű volt a táj, és az is, ahova mentünk. 2 órányi sétára volt a hely, ahova elterveztük, hogy szeretnénk eljutni. A hely neve: Hunter's Inn, ilyen pub szerű, meg talán kisebb hotel is az egész, és fantasztikusan szép helyen van. 3 hegyet kellett megkerülnünk, hogy oda eljussunk. Nem nagyon írnám le szavakban, hogyan is nézett ki, ugyanis készült sok kép, ezeket itt láthatjátok:
(Tavacskák, folyó, gyönyörű növények, fák, kicsi vízesés - mindez 2 hegy között...)

http://picasaweb.google.com/lilla.rakosi09/SetaHuntersInnEtteremTelTermeszet?authkey=Gv1sRgCNGqo7_2w4-1YQ#

Délelőtt indultunk, fél 10 körül, ott megebédeltünk, pihentünk egy kicsit (vagy 1 órát), majd elindultunk vissza. Este pedig rendeztek a többiek európai karácsonyozást, mindenféle finom enni-innivalóval, meg beszélgettünk és hasonlók. Szóval így telt a 24-e.
25-26-án az itteni családok tartottak "nyílt házat", ami annyit foglalt magába, hogy lehetett menni hozzájuk, ajándékot bontani, együtt lenni, enni-inni, játszani, beszélgetni... Szóval senki nem érezte magát magányosnak. (Mindez délutánonként és meg volt határozva az időpont, hogy mikor lehet hozzájuk menni...)
25-én reggel Secret Santa's - s ajándékbontás volt (olyan, mint nálunk az "angyalkázás") Kb. egy hónapja kihúztunk 1 nevet, akinek ajándékot kellett venni, adott összeghatáron belül. (Itt kicsit bajba kerültem, mert Jesse-t húztam, és hát ő Londonban, vagy nem is tudom pontosan hol, de tanul, és egészen 2-3 héttel ezelőttig 1x találkoztam vele és akkor is kb. 2 szót váltottunk, szóval nem ismertem egyáltalán. És ugye nehézség az volt, hogy senki nem tudhatott róla, na persze azért kértem segítséget, és akadt is segítőm, szóval végül megoldottam és örült is az ajánéknak: egy sapka volt, ilyen angol stílusú, kicsit baseballos, legalábbis ellenzője van, de kicsit és egybeesik a sapkarésszel, na mindegy, nem tudom rendesen leírni, talán el tudjátok képzelni. Na olyanokat hord, és szereti, de csak 1-2 van neki, így azt vettem...) Engem valószínű egy fiú húzott, mert nem volt túl fantáziadús ajándék, de azért örültem neki! :) Egy desszertet kaptam, fini csokik vannak benne, meg egy pár karácsonyi fülbevalót - fenyőfa van rajta, meg egy piros virág, és lógos, de kis aranyos... :) csak ugye év közben sokat nem tudom hordani, de azért emlék :) )
Volt persze utána istentisztelet, aztán ebéd és hasonlók és aztán a "családlátogatás".
Mindenhol sokan voltunk, és meg is volt a jó hangulat, azért nap végére kicsit elfáradtam, meg egy idő után nyüzsisnek éreztem, de jól éreztem magam!! :) Jó volt együtt lenni, így is!
Vasárnap dolgoztam 3 órát (26-a), de nem volt vészes, persze azért egy kicsit elfáradtam.. :) a 3 órák, tudjátok... már korábban kifejtettem talán, miért is rosszabb a "csak" 3 óra... de egyben...
Másnap changeover volt, mert ugye karácsonyi vendégek mentek, újéviek jöttek. Egy szokásos changeover-hez hasonlító munkás nap volt.
Sokat írtam ma arról, hogy munka, dolgozni stb, és talán kicsit panaszkodásnak tűnik, de nem az. Nem fáradtam még bele, és nem is tűnik annyira fárasztónak, mint amennyire néha tűnhet talán a szavaimból. Na meg egyben szolgálat is, és ez mindig több erőt ad ahhoz, hogy ne érezzem nagyon megterhelőnek az egészet. (Vagy unalmasnak, vagy reménytelennek, vagy ilyesmi, talán értitek.)
Na meg mindazért, amit itt kapok (a természet, a szeretet, a barátok, na és persze tanulok rengeteget - ami a nyelvet illeti, és mint ember is), szóval ez a legkevesebb... legkisebb része az egésznek - mármint a munka.
Ma day-off-om volt, voltam is Barnstaple-ben (nagyon nem szeretem a kocsikázást oda-vissza, mert mindig rosszul leszek a kisbuszban, pedig kilátok rendesen meg minden, de valahogy az út annyira kanyargós, hogy mindig kell 1-2 óra, hogy helyrerázódjak, miután kiszálltunk a buszból). Vettem is 1-2 apróságot, amire szükségem volt, aztán du-n kicsit zongoráztam, meg úgy hamar eltelt megint, persze azt beleszámítva, hogy fél 5-kor megint próbánk volt, mert ma előadtuk újra, és a legutóbbi szereplés óta egyáltalán nem foglalkoztunk vele, szóval könnyen a feledés homályába merültek dolgok, de szerencsére nem annyira, hogy nagyobb probléma lett volna belőle. Szóval ma ismét jól sikerült, 2 kamerával vették fel most, úgyhogy szeretnének belőle egy jóminőségű filmet, dvd-t készíteni, majd talán ezt is láthatjátok egyszer, vagy részleteket belőle, vagy majd meglátom, mit sikerült intéznem nektek ezügyben.
Hát ennyi a nagy sztori az elmúlt pár napomról, hetemről.

Ígértem nektek csiniruhás képeket (talán) a Christmas party-ról, de válogatnom kéne, meg jóminőségű képeket még szerezni próbálok, úgyhogy azért késlekedem vele, de remélem ami késik nem múlik és előbb utóbb tudom azt is mutatni nektek.

És még képek korábbról ráadásként:

A nagy havazás Lee Abbey-ben :) és a séta, amiről már korábban meséltem

http://picasaweb.google.com/lilla.rakosi09/SetaLyntonbaTermeszetHO?authkey=Gv1sRgCJPemprU0O7d_wE#

Még egy kis videóval is kedveskedek Nektek! Ez a karácsonyfavágáskor készült, azokból a videófelvételekből lett összevágva ez, a vendégeknek készült, mint bemutatkozó kis film. Ha jól figyeltek, engem is láthattok... (Nem is egy helyen, az elején hócsatázunk... a drapp hosszú kabátot figyeljétek... aztán beszélek is, nem sokat, és elég viccesre sikeredett, de mindenki azt mondta, hogy így jó! :) )

http://www.youtube.com/watch?v=CqINPpLRK80

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése