2011. január 5., szerda

Sok képecske megint! :)

Újra jelentkezem... :)

Ne haragudjatok, hogy megint ilyen későn... (úgy tűnik, mintha egyre később és később írnék... ez nem azért van, mert nem akarok időt szakítani rátok...) Most azért húzódott eddig, mert töltögettem a képeket, és amíg véglegesen be nem fejeztem, nem akartam elküldeni. Minden nap egy kicsit (azaz SOKAT), amit már kb. 4 napja elkezdtem legalább (ha nem több). De jól vagyok!!!! :) Már ami az egészségemet illeti (nagyon jól! Hála Istennek már régen voltam beteg, akár csak annyira, hogy orrot kelljen sűrűn fújni, vagy torokfájás.. szóval sikerül tartani magam) és lelkileg is rendben vagyok... Mármint mindenkiben vannak mindig harcok, küzdelmek, így bennem is, de ezt normálisnak tartom és hát azért vannak, hogy erősödjünk, ismerjük meg magunkat még jobban és egyebek...

Na és akkor jöjjenek a KÉPEK:

Ígértem réges régen (vagy nem, csak az otthoniaknak), de gondolom kíváncsiak vagytok (én is az lennék), hogy milyenek az itteni szobák... Igaz, már mutattam képet magamról munka közben, de az csak hajtogatás volt, meg valami lépcsős kép, szóval most megmutatom nektek, milyen a "munkahelyem", mármint ahol a munkám nagy részét töltöm, azaz A SZOBÁK! :)



http://picasaweb.google.com/lilla.rakosi09/MainhouseSzobakAgyazasTowelflower?authkey=Gv1sRgCNfE19yxh9moBw#



Néhány kép a karácsonyi előkészületekről is látható itt:


http://picasaweb.google.com/lilla.rakosi09/DecoratingKozossegiTarsalgoMiddleLounge?authkey=Gv1sRgCMuKt9exrLaitwE#


Karácsony előtt volt a Light up Lynton (erről meséltem korábban). Azért röviden, hogy emlékezzetek, bementünk Lyntonba a communityvel és egy kis műsort adtunk a helyieknek az egyik gyülekezetben/templomban. A kórus énekelt, egy pantomimet adtunk elő és 3-man, magyar lányok elénekeltük az Ó, gyönyörű szép titokzatos éj kezdetű magyar karácsonyi dalt (kánonban is). Na itt készült néhány kép ezeket is feltöltöttem:



http://picasaweb.google.com/lilla.rakosi09/LightUpLyntonSzereplesKaracsonyElott?authkey=Gv1sRgCMHd5JaczN3N7wE#



Na és az ígért képek a Christmas party-ról :) Itt sokmindenkivel találkozhattok, igyekszem címkézni a neveket, nemzetiségeket, a hangulat pedig elég jól átjön képeken keresztül is! :) Nagyon-nagyon szeretem őket!!! Igazán jó kis közösség, értékes és fantasztikus emberek, sok-sok mosollyal és szeretettel....


http://picasaweb.google.com/lilla.rakosi09/ChristmasParty?authkey=Gv1sRgCPG2muTbo9fdYA#


Vasárnap (az év 2. napján) elmentünk egyet sétálni megint. Nagyon örültem a meghívásnak, egyrészt mert már rám fért egy kis mozgás, másrészt kimozdultunk egy kicsit, harmad részt pedig gyönyörű helyen jártam megint. (Persze tavasszal, vagy nyáron megint máshogy néz ki biztosan, de így is szép volt...)
Erről a kirándulásról is készültek képek, ezeket itt találhatjátok:


http://picasaweb.google.com/lilla.rakosi09/WatersmeetLyntonWalk?authkey=Gv1sRgCPDmhp-PnvHPMg#


Remélem kicsit tudtatok lélekben velem kirándulni a csodás helyeken, bejárni a ház egy-egy szobáját velem és részesülni a party hangulatában.... :)

3 megjegyzés:

  1. Boldog, áldott új évet kívánok!
    Mindjárt nézem a képeket is :)
    De akkor már nem jövök vissza írni.
    Hiányozol már, sokszor jutott eszembe, hogy ha most Lilla itt lenne... vagy: Jövő ilyenkor, ha Lilla itt lesz... :))
    Szóval számítok arra a sok élményre, lelki gazdagodásra, amit magaddal hozol majd!!!

    Mikor fogsz hazajönni egy kicsit, és mikor véglegesen? Hiszen idén már látunk :)))

    VálaszTörlés
  2. Na visszajöttem :) Nem bírtam mindent alaposan végignézni, valami megnevezhetetlen süt át a képekből... egyszerre volt bennem öröm, meg valami meghatottság, meg egy pici vágyódás is... nagyon nagy dolog, hogy ilyeneket megélhetsz!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon boldog vagyok, mikor valaki ir... valami visszajelzes jon egy kicsit, na meg tudok rolatok, hogy megvagytok meg... Ebbol a szempontbol hatranyos a blog (ha nem jon megjegyzes...), en semmit nem tudok rolatok, es picit hianyik.. en is szoktam ratok gondolni... Nagyon hianyzik mindenki... foleg ilyenkor dobbenek ra, mikor olvasok egy-egy toletek kapott levelet, megjegyzes... jonehany konnycsepp kigordul ilyenkor. (csak hogy tudjatok...) Fontosak vagytok nekem, es attol, hogy minden nap nem emesztem magam azon, hogy mennyi mindenbol maradok ki otthon, mennyire jo lenne neha csak par napra hazateleportalni, csak ugy hirtelen, szoval attol meg hianyoztok. Valahol ilyenkor egyfajta szomorusag tolt el, de ugyanakkor jonak is erzem, hogy otthon is tartozom valahova, es lesz hova hazamennem... (ami a csaladot, gyulekezetet, baratokat is jelenti).
    Nem tudom mi ez a "megnevezhetetlen", de orulok, hogy valami plusz atsut!!! Koszonom, hogy leirtad, ezek az apro dolgok (is) mindig nagyon sokat jelentenek nekem...
    Januar 27-en erkezem, kb. 1 hetre megyek haza, szabadsagra... Veglegesen pedig junius kozepen (a tervek szerint).
    Puszilom az egesz csaladot!! :)

    VálaszTörlés