2010. december 6., hétfő

:) Szabadnap és újra írok nektek

A mai napom ismét jól telt el... igaz eléggé nyugis volt, de megint sokmindent tudtam csinálni, amit akartam és amire szükségem volt. Például aludtam és zongoráztam, ami szokásos ilyenkor, a szabadnapjaimon, ezen kívül sétáltam egy jót!!!
Nem is tudom mikor volt utoljára, mikor gyönyörű idő volt a szabadnapomon, így ma kihasználtam. Bár hideg volt ma (csípős levegő - de jól felöltöztem, így nem fáztam), a napocska gyönyörűen sütött. A levegő kicsit párás volt, és a tenger felett is szürkeséget lehetett látni (illetve ha elnéztem a távolba), szóval ködszerű, de csak a távolban. A levelekre ráfagyott a pára, és ahogy a nap rájuk sütött csillogtak a kristályok. Nagyon szép volt! (Leírhatatlan!) Az erdőben sétáltam, a közeli hegy (vagy domb, nem is tudom mi igazán) tetejére jutottam fel. Ott van egy torony, amiben még sosem voltam (most sem tudtam bemenni, mert kiderült, hogy lakattal van zárva, bár biztos el lehetett volna kérni a kulcsot, de nem tudtam előre...) és oda mentem fel. Viszont a torony oldalában le tudtam picit ülni. Tudtam élvezni kicsit a napocska melegét, gyönyörködni a természetben és gondolkodni (bizony ám, néha azt is szoktam! ;) )
Aztán visszafelé találkoztam egy mókuskával (azt már a múltkor is láttam bekukucskálni a szobám ablakán - na jó nem szó szerint, de arra nézett), illetve közelről láthattam egy gyönyörű fácánkakast. (Sok van errefelé, múltkor próbáltam képet készíteni róluk, lehet talán fel is raktam, de nem voltam elég közel hozzájuk, így kicsit homályos lett.) Most pedig küzdöttem picit a géppel, meg az elemekkel, mert nem akart működni (mivel az elemek le voltak merülve) de azért egyszer sikerült bekapcsolnom, akkor tudtam néhány képet készíteni, úgyhogy azt meg is mutatom nektek.
Írtam korábban, hogy nem voltam kibékülve a szobácskámmal, de egyre jobban néz ki (ahogy a képen is láthattátok) na és ma rádöbbentem, hogy a kilátás sem olyan rossz. Igaz, hogy nem látom a tengert és a hegyeket, de ma csodáltam a gyönyörű kis madarakat, akik ott röpködtek az ablakom előtt, és néha megpihentek a közeli bokrokon és fákon. Hát erről is sikerült 1-2 képet készítenem, de nem lettek az igaziak, vagyis amit elképzeltem. De talán egyszer majd tudok jobbakat is mutatni nektek! :)

Íme a link a képekkel:

(Először a madárkákat láthatjátok rajta, aztán a séta során készített képeket.)

http://picasaweb.google.com/lilla.rakosi09/Seta?authkey=Gv1sRgCPLd6Mu04vTABA#

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése