2011. április 7., csütörtök

A természet csodái ismét

Mit is írjak, mit is írjak…?

Az általános dolgok történnek velem mostanában, úgy semmi kiemelkedő talán, legalábbis nem jut eszembe.
Ami apróságokat viszont megélek a természet csodáival kapcsolatban, mindig feldobják a napjaimat.
A naplementék fantasztikusak… képet nem készítettem még, így az élmény egyelőre csak az enyém, de talán nem is lehet úgy visszaadni, ahogy én látom itt élőben. Mindenesetre tegnap láttam egyet, félig, mert közben dolgom volt, de hatalmas volt a Nap, és gyönyörűen világított szembe velünk. Ahogy a ház elé kiállunk és nézzük a tengert, meg a hegyeket, úgy pont szemben tér nyugovóra. Aztán mire visszaértem már szinte hűlt helye sem volt, viszont nagyon szép lilás színben pompázott az ég alja. Ezalatt a rövid idő alatt kb. 10 perc, negyed órát értek, szóval nagyon gyorsan eltűnt, de megjegyeztem, kb. hány óra tájban lehetett ez, és ma kimentem újra, hát ma is fantasztikus volt, persze kicsit máshogyan, és ma szemmel láthatólag sétált lefelé :)
Aztán mókuskákkal találkoztam a mai rövid sétám alatt, illetve egy reggeli áhítat végén kipillantva az ablakon ugrált, szaladt keresztül a zöld pázsiton. Tündéri kis állatok, de sajnos sokáig nem lehet őket csodálni, mert pillanatok alatt eltűnnek a bokrok, fák között.
Ami pedig a növényeket illeti, rengeteg ibolya nyílik már kb. 1 hete és egy-két helyen annyi van, hogy kisebb ibolyamezőt alkotnak. Aztán felfedeztem tulipánokat is pár napja, azok is szépen nyiladoznak, és különféle színekben. Már láttam lilát, vagyis kicsit ciklámenes, de valami különleges színük volt, meg sárgás-bordósat is.
Ma hihetetlenül szép időt kaptam a szabadnapomra :) úgyhogy igyekeztem is kiélvezni, sokat süttettem magam a napon (bár itt köztudottan nem úgy „működik” a nap, mint otthon… úgy értem, már lehet érezni az erejét, és nagyon élveztem is ma, de nem fog állítólag… szóval fehér maradok, de hát ennyi baj legyen! :) ).
A jövő héten Host Team-en vagyok megint, sok-sok vendéggel, ismét holiday week, ami azt jelenti, hogy gyerekek is lesznek, ez mindig kicsit zajosabb ugye, mint egy átlagos hét, konferencia, de nem is baj, izgalmasnak ígérkezik! :)

Egyelőre most ennyi jutott eszembe, remélem megérte ismét olvasni!

1 megjegyzés:

  1. Kerilány, mi is hasonlóan élvezzük a tavasz sokszínűségét. A Futár utca is teli van ibolyával, de a legtöbb lila-fehér színkombinációban. Lassan elnyílnak a nárciszok, tulipánok. Jön a gyöngyvirág (kedvenc virágom) és már nyílik az orgona, amin nagyon elcsodálkoztam, hiszen még csak április közepe van. Az időjárás az áprilisi bolond időnek megfelelő. Hálásak vagyunk egy kis délutáni napsütésnek (csak akkor élvezem a melegét). Hát, ennyi a magyarországi időjárásról. Puszi

    VálaszTörlés