2011. június 25., szombat

Itthon :) ÉÉÉÉS képek Írországból (végre)

Na most itthon, végre! :) Egy kicsit... Nagyon hiányzott ám!
És milyen jóóóóóó meleg van! Vannak akiknek sok, de én nagyon élvezem! Nem mondom, hogy nem lehet megszokni a kinti időjárást, mert meg lehet, nekem is sikerült, de azért nekem a nyárhoz hozzá tartozik a meleg, strand, napozás, nyári ruhák... ott pedig eddig nem nagyon tudtam hordani őket, strandra menni, egy kis barna színt összeszedni vagy hasonlók. Na de nem is baj, nem panaszkodom, továbbra is nagyon szeretek ott lenni, és egyébként is, ettől ilyen gyönyörű a természet ott, zöld minden, és még télen is virít a fantasztikus füves domboldal, stb. Na de ennyit a környezeti különbözőségekről egyelőre! :)
Nem is nagyon szeretnék többet mesélni, meséljenek helyettem most kicsit a képek, ugyanis eljutottam végre oda (gyorsabb nettel, meg kicsit több idővel), hogy megmutassam nektek az írországi kirándulás alatt készült fotókat. Nem válogattam, arra se idő, se energia nem jutott, úgyhogy szemezgessetek, jó sok, de remélem, azért nektek is egy élmény lesz végignézni őket, és gyönyörködni bennük (nem bennünk, leginkább a tájban :) )

Hát íme:

https://picasaweb.google.com/lilla.rakosi09/Ireland?authkey=Gv1sRgCOSbuJD-1KTihgE

Egyet, külön ide is berakok, hogy jól nézzen ki a bejegyzés :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése